Yazardan
Jisung Minho'nun yanindan kosarak gitmisti. Kacmak istemisti bi daha kapilmak, bi daha ayni hatayi yapmak istemiyodu.
Cani cok yanmisti Jisung'un 4 yilin her gunu ayri bi eziyetti onun icin simdi tam unutmusken.. yapamazdi, kalbi bi agir darbeyi daha kaldiramazdi.
Sinifina ciktiginda Seungmin ve Changbin de ordaydi. Jisung gittikten sonra Seungmin ve Changbin de Busan'dan gitmisti. Seul'e geldiklerinde de Jisung'u bulmuslardi neden gelmedigini ogrenince ona hak vermislerdi. Donmek icin bir sebepleri olmafigi icinde Jisung'un yaninda kalmisti. Simdi 3'u de ayni bolumu okuyordu. Gerci Jisung'un hayali bir piyanist olmakti ama o gunden sonra kusmustu muzige sarkilara..
Peki Minho? Nedenini bilmedigi bi terk edis yasamisti. Hep kendini sorguladi nerdeydi yanlisim? Nerdeydi hatam? Diye. Aglamisti.. bikmadan usanmadan ilk goz yasini doktugu adamin ardindan aglamisti. Gunler aylari, aylar yillari tamamlamisti ama Minho hâlâ yarimdi.
Jisung arkasindan yarim kalan bi iliski, sucsuz bir adam ve onlarin askini anlatan bi kac sarki birakmisti.
"Belki kirik kalplerin bulustugu bir meyhanede konu olur yarim kalan askimiz" derdi Minho Jisung'un arkasindan.
Ama kader yine yapmisti yapicagini birlestirmisti onlari ama ikisi de ne yapicagini bilmiyordu. Ne yapicaklardi? Sanki hicbir sey yasanmamis gibi birbirlerinin yuzlerine mi guluceklerdi? Ya da arkadas mi kalicaklardi? Birbirine asik insanlar arkadas kalamaz.. madem birbirlerine asiklar yarim kalmis hikayerini devam ettirseler? Ikisi de gercek dedikleri yalanlara kaptirmisti kendini oyle ki birbirlerini dinlemiyolardi bile.
Jisung dersten sonra eve gitmek icin disariya bahceye cikmisti ve yine Minho'yla karsilasmisti.
- Gidiyo musun?
- Evet izin verirsen eve gidicem.
- Hangi eve?
Jisung duraksamisti o bir yanit vermeden Minho konusmustu.
- Girmiyosun di mi hic o sokaga? Gitmedin di mi hic o parka?
- Sacmalama tabii ki gittim. Neden gitmeyim ki? Benim icin hicbir sey ifade etmiyolar.
- Yalan soyluyosun cunku eger gitseydin o parkin yikilip yerine bir bina dikildigini bilirdin.
- Ne?
- Ne saniyosun? Tek degisen seyin sen oldugunu mu? Dunya degisti 4 yilda cok sey oldu Jisung
- Ne olduysa oldu umrumda degil. Benim icin onemsiz bir yer zaten.
- Sen oyle diyosan
Jisung belli etmemisti ama arkasini dondugu anda kalbinin daraldigini hissetmisti. Onemsiz bir yer degildi orasi onun icin buyuk bi yaraydi dokunmak bile o yaranin kanamasina neden olurdu. Asla o parka gitmeye cesaret edemedi Jisung eger o parka giderse bi daha asla kapatamicak bi yara acardi kalbine.
Farkinda degildi ama yururken o sokaga girmisti bile. Asla gitmemesi gerektigini dusunurken kalbi ondan ayri bi sekilde goturmustu onu o parka. Onu o parka goturen kalbi miydi yoksa meraki mi bilemem ama Jisung girmisti bi kere o sokaga ve farkina vardiginda gitmek icin cok gecti.
Gelmisti iste kalbi hizlanmis, yavaslamisti adimlari korkuyla atiyordu her adimini. Ama hayir park yikilmamisti. Onlarin yeri hala duruyordu tipki eskisi gibi Minho da onlarin bankinda oturuyordu.
- Hani umrunda degildi?
- Ben..
- Sen hala aynisin Jisung. Ben gibi, biz gibi. Degismeyen tek sey bizim parkimiz degil senin arkanda biraktigin adamda hala ayni Jisung. Goruyorum ki sende cok degismemissin sanki..
- Ben hicbir zaman degismemistim Minho sadece sen degismistin
- Hala bana asiksin yani?
- Sen ve ben aska farkli gozlerle bakiyoruz Minho ben askimi tek gecede unutmam.
- Ben degil seni tek gecede unutup aldatmak, seni tek tek bir saniye bile aklimdan cikaramadim. Neye dayanarak bana bunlari soyluyosun bilmiyorum ama seni hicbir zaman aldatmadim.
- Mevzunuyet gecesi Min Jin ile olan fotograflarin neydi o zaman Minho? Bunca zaman sonra bana yalan soyleme bari.
- Ben o geceyi hatirliyorum Jisung aramizda hicbir sey olmadi hatta Hyunjin, Felix, Seungmin ve Jeongin de o gece ordaydi onlara sorabilirsin Jisung
- Seungmin ve Changbin 4 yildir benim yanimdalar senin olayini anlattim eger oyle bi sey olmasaydi Seungmin bana anlatirdi di mi? Sacmaliyosun!
- Bak o gece alkolluydum ama Felix ile yuzunu hatirlamadigim biri beni almisti onlara sor yemin ederim ben seni aldatmadim!
- Simdi her sey ortaya cikti iste.. alkolluydun ondan gittin Min Jin'nin kollarina di mi? Yazik bu kadar mi basitti askimiz cidden.
- YA BEN SENİ ALDATMADİM DİYORUM JİSUNG NE MİN JİN'İ!?
- YA BENDE FOTOGRAFLARİNİZ VAR BE YETER! ALDATTİN İSTE ACMA SU YARAMİ!
- Ne fotografi? Ne sacmaliyosun sen?
- O gece Min Jin ile fotograflariniz atilmisti bana ikiniz konusuyodunuz, sariliyodunuz ve cok yakindiniz. Ondan sonra ne oldu tabii bilemem ama
- Ondan sonra da hicbir sey olmadi sana beni Felix aldi dedim.
Jisung daha fazla bi sey diyememisti ya Minho hakliysa? Bunun yukunu kaldiramazdi cunku 4 yil boyunca bosu bosuna aci cekmis olucaklar
- Bunlari sonra konusuruz ben gidiyorum.
Jisung giderken birden arkasina dondu.
- Haa bu arada bi dahakine boyle sacma oyunlara girmene gerek yok. Madem askimdan eminsin eninde sonunda buraya gelicegimi biliyo olmalisin di mi?
- Bu asik oldugun anlamina mi geliyor?
Jisung cevap vermeden arkasini donup gitmisti.
- HEYY SANA DİYORUM! ASİK MİSİN? YA DONSENE!
Yine ayni seyi yapiyosun Han Jisung
______
Sizce ben yb atmayi unutmusmuyumdur😍😍 neyse bi tane fic yaziyorum ondan aktif olamadim. Angst yaziyorum bi dr ondan cok zaman gidiyo neyse bolumu begenmeyi ve yorum yapmayi unutmayin asklarim gorusuruz:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost on you- Minsung
Teen Fictionask nedir ? bana bir kadin ile erkegin birbirine sevgisi olarak ogretildi. bana gercekten askin ne oldugunu ogret. || Tamamlandi ||