Yazardan;
Minho dun olan olaylarla uyuyamamisti. Cok kisa bir sure icinde cok sey yasanmisti onun icin. Simdiye kadar babasinin is iliskilerinde tanistigi bi kac gunluk arkadaslari haric hic samimi oldugu arkadaslari yoktu.
Yanlizlik bedenini coktan ele gecirmisken, kisa bir surede bu kadar iyi arkadaslari olabilicegini kim bilebilirdi ki?
Chan cok dusunceli birine benziyordu Seungmin de oyle. Changbin denilen cocuk hakkinda ise hicbir fikri yoktu. Peki Jisung?
O cocugu dusunmek bile garip hissetiriyordu Minho'ya. Farkli bi cocuk. Neseli, eglenceli, gicik ama tatli ve bi o kadar da kusursuz. Piyona calisini hatirladi Minho. Zarif parmaklarinin piyonanin tuslarinda gezinisi kesinlikle nefes kesiciydi.
Peki Jisung? O ne dusunuyordu? Minho ile ilgili ogrendigi seyler farkli hissettirmisti. Sanki.. sanki daha fazla tanimak istiyordu Minho'yu. En ince ayrintisina en ufak anisina kadar bilmek istiyordu.
Anilarini bilmekten de ote onun en guzel anilarinda yer edinmek istiyordu. Onun yasadigi kotu seyleri unutturmak degilde onun yaralarini sarip onunla beraber aglamak istiyordu.
Neydi bu ikisinin de kafasini bu kadar kurcalayan kalbini bu kadar acitan sey? Ikisi bile birbirine baglandiginin farkinda degildi.
Ama nasil olabilir ki? Daha tanisali ne kadar olmustu surda.
Iste askta tam olarak boyle bir seydi. Kiminle ne zaman kestiremezsin. Ne zaman baglandim ne ara bu duruma geldim demeden kendini bi ucurumun ucunda bulursun. Sen bir seyler yapmaya calisirsin ama sen bile daha ne yaptiginin farkinda degilsindir.
Onlarda boyleydi ikisinin arasindaki seyi ikisi de bilmiyordu ama kader coktan agini ormus, hikayesini yazmisti.
Ama hikayenin basini ve sonunu belirlemek size kalmis. Siz bu ucurumdan beraber atlamayi secerseniz kaderin oyunlari da baslar.
Peki siz bastan kaybediceginizi bildiğiniz bir oyunu oynar miydiniz?
Ya da asil soru Jisung ve Minho oynicak mi?
Minho'dan;
Okula gitmek icin hazirlandiktan sonra yola ciktim.
Dalgindim. Kafam dusuncelerle doluydu ki arkamdan birinin Minho diye bagirdigini duydum.
- Bi saattir arkandan bagiriyorum sagir misin be
- Uzgunum duymadim.
- Ne oldu bi sakinsin. Bugun bulasmicak misin hayret.
- Bi kere ben sana degil sen bana bul- Hey enseme vurmasana!
- Bugun cuma enseni kapa.
- Bugun sali gerizekali.
- Olsun bana her gun cuma
- Ben sana her gununu gosterirdim de
- Iste oyle yapardimlarla olmuyo o
- Sen cidden kasiniyosun
- Evet gelde kasi
- Ben seni- Ne ara okula vardik?
- Sinifa en son cikan curuk yumurta
- Cidden mi neyiz biz ilk okul ogrencisi falan mi?
- Amma oyun bozansin bee
- Seni varya
___________
Gecis bolumu gibi bi sey oldu bu bi sonraki bolumu kaos mu yapsam BWNWNQMKQLQ neys begenmeyi ve yorum yapmayi unutmayin asklarim:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost on you- Minsung
Ficção Adolescenteask nedir ? bana bir kadin ile erkegin birbirine sevgisi olarak ogretildi. bana gercekten askin ne oldugunu ogret. || Tamamlandi ||