goz yasi

151 25 46
                                    

Jisung'un agzindan:

Seungmin gittikten sonra biraz kumda uzanip, sonra kalkmistim.

Suan kaldirimda yuruyodum ama basim catlicak gibiydi. Yakinda bi park gordum ve salincagina oturdum.

Ben otururken biri benim yanima geldi.

- Jisung! Jisung! Kendine gel

- Haa?

- Ne ictin sen boyle? Hey Jisung

Karsimdaki kisinin yuzunu tam secemiyodum ama tanidik gibiydi.

- Bu saatte burda ne isin var? Kime diyorum Jisung?

- ben.. basim.. ahh Minhoo

- Sonunda tanidin beni

- Ha?

- Ne oldu, neye bu kadar ictin sen?

- Cok asigim

- Ne?

- Yani degilim

- hicbir sey anlamadim

- Yani simdi biri var tamam mi?

- Haa

- Ben onu seviyorum ama sevmiyoda gibiyim

- S-sen birinden mi hoslaniyosun?..

- Yani onun gibi bi sey

- Her neyse seni evine goturelim simdi

- Minhoo.. Lee Minhoo..

- Adimi niye sayikliyosun ya

Minho Jisung'un kolunu omzuna atip onu evine goturmustu. Ardindan kendisi de kendi evine gecmisti.

Hic kalbinize bir bicak saplandigini hissettiniz mi? Minho suan tam olarak bunu hissediyodu. Jisung'un kendi agzindan birini sevdigini duymustu.

Belkide bu yuzden Minho'dan kaciyodur? Ona umut vermemek icin. Jisung'u baska biriyle gorme dusuncesi bile suan Minho'yu paramparca ediyodu.

Baska birinin elini tutmasi, ona sarilmasi bunlari dusunmek bile Minho'yu hem sinirlendiriyo, hemde uzuyodu. Ama neden? Neden baska biriyle olmasi dusuncesine bu kadar uzuluyodu ki? Sonucta Jisung'tan hoslanmiyor.

Simdiye kadar hic kizlara ilgi duymadi Minho. Ama bi erkege de ilgi duymadi. Simdi birden bire hayatina bu kadar hizli giren bir adam nasil oluyor da kafasini bu kadar karistiriyor?

Butun gece Jisung'u dusunmustu Minho. Hatta bazen dayanamayip bi kac goz yasi bile dokmustu. Jisung icin.. ilk defa..

Seungmin'den

Bas agrisiyla tanimadigim bir yatakta uyanmistim. Etrafa baktigimda kimse yoktu. Odanin duvarlari koyu renk bi duvarla boyanmis yatagin yaninda bi masa karsisinda da elbise dolabi yaninda da bi kitaplik vardi. Ayaga kalkip odayi incelemeye basladim.

Kitapligin icinde bi fotograf albumu vardi. Onu ordan cikardim. Icinde evli genclerin oldugu fotograflar vardi ki bi diger sayfasini actigimda Changbin'nin kucukluk fotografini buldum. Evin bahcesinde elinde bir topla durdugu bi fotograf vardi. Itiraf etmelitim hem cok tatli hem cok komikti. Onu ordan cikarip incelemeye basladim.

Incelerken birden aklima geldi bu Changbin'nin fotografiysa ben suan Changbin'nin evinde miyim? Peki evindeysem yataginda ne isim var? Ne oluyo diye gerilirken birden odaya Changbin girdi. Anlik korkuyla fotografi yelegimin cebine attim.

- Oo demek uyanabildiniz Seungmin efendi

- Neden burdayim ben?

- Cidden hatirlamiyo musun?

Lost on you- MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin