❗bu bolume gelene kadar ilk bolumdeki olaylar falan unutuluyor ondan bu bolumu okumadan once ilk bolumu ve piyanist bolumunu tekrar okursaniz daha iyi anlarsiniz iyi okumalar❗
Jisung'dan
Gittim senden, benden, bizden bi daha donmemek uzere. Sevdim bedelinin nasil olucagini bilmeden sadece sevdim. O gun Busan'dan bi ben gittim, bi de Minho'ya olan askim.
O gun gittikten sonra bi daha donmedim Busan'a Minho bikmadan usanmadan beni gunlerce haftalarca aradi hicbirine yanit vermedim hatta bi sure sonra dayanamayip hattimi degistirdim.
Ondan uzak olan her gunumde kendime sadece tek bi soru sordum. " Nasil?" nasil olabilirdi de bana deli gibi asik olduguna inandigim adam beni aldatabilmisti? Ve ben nasil ona inanmistim. Iliskimiz basli basina bir hataydi
Ama Lee Minho sen benim en guzel hatamsin..
4 yil sonra bugun
Universite icin 4 yil sonra ilk defa Busan'a donmustum. Benim icin bu kadar derin anilar tasiyan bi yere yeniden gelmek canimi yaksa da kendimi uzmedim. E nede olsa brn buraya askini gomup gitmis adamim di mi?
Arkamda bir dosluk, bir egitim ve yarim kalan bi ask biraktim. Ama simdi burdayim Busan'da cocuklugum gozumde canlaniyor bazen, bazi kotu bazi iyi anilarimi animsiyorum. Ama hic girmiyorun o sokaga, hic gitmiyorum o eve, hic donmuyorum o okul yoluna, hic gitmiyorum o parka..
O gun o universiteye gittigimde nerden bilebilirdim ki onu gorucegimi. Gozleri sorgular gibi bakiyodu nefret ve ozlemin atesiyle yaniyordu sanki. Hic degismemisti bakislari hasret dolu bi o kadar da dertli bakiyordu gozleri. Ama hayir yapamazdim 4 yil sonra her seye alismisken kendimi kaptiramazdim. Iste bu yuzden ben, Han Jisung kaciyodum, yine..
Yazardan
Minho yapmicakti, bu sefer gitmesine izin vermicekti. 4 yil dile kolay 4 yil hasret, aci, huzun ve ozlemle yasadi. Ona bana geri don diyemezdi ama hesap sormak istiyodu. Neden yaptin bunu bana? Kendine? Bize..
Jisung kosarak gittiginde nereye gittiginin farkinda degildi. Muzik odasina girdigini bile bes dakika sonra fark etti. Oyle ki pesinden gelen Minho'yu fark etmedi.
- Cidden mi?
- Minho!?
- Vay adimi unutmamissin. Oysa beni tamamiyle unuttuguna adim gibi emindim.
- Minho ben suan cidden
Jisung cikmak isterken Minho onu tuttu.
- Hayir Jisung bu sefer kacamazsin! Bana 4 yilin hesabini vericeksin! Bana cektirdigin eziyetin umarim iyi bir aciklamasi vardir Han Jisung.
- Eziyet mi!? Hesap mi!? Kim oldugunu saniyosun sen? Bi de gelmis yuzsuzce benden aciklama mi istiyosun?
- Yuzsuzce mi? Saka gibisin Han Jisung! Beni terk ettin sen!
- Bizi terk eden sendin ama Lee Minho.
- Jisung arkasini donup ilerledi ki karsindaki piyanoyu gordu..
- BAK BEN
- sist sessiz oda yanki yapiyor!
- Ne? Minho ciddi olamazsi-
- Bu gereksiz esyalarin oldugu odaya neden geldik simdi?
- Onlar gereksiz degil gerizekali.
- Gerizekali mi? Benimle duzgun konus Lee Minho'yum ben!
- Adini zaten tanistigimizda soylemistin tekrar belirtmene gerek yok.
- Sana nasil da asik olmustum o zamanlar..
- Suan degil misin? Hah pardon benimki de soru sen zaten bana olan askini coktan yitirmistin.
- Sen gittigin gunden beridir cok denedim inan Jisung ama koskoca 4 yil bile sana olan askimi yikamadi. Senin gittigini kabullendigim gunun ne kadar agir oldugunu tahmin edemezsin hayatimda ikinci defa birini kalbime gomdum ve daha donmicegini kabullendim.
- 4 yil bana olan askini yikamadi mi? Haha! Cidden komiksin Minho sen benim gittigim gun bana olan askini yitirdin ve bizi terk ettin!
- Sen neyden bahsediyosun boyle ben bize zarar falan vermedim!
- Bi de anlamazliktan gelmen yok mu? Neyse sana daha fazla ayiricak vaktim yok sen bu muzik aletlerine falan bakip artik bizi mi hatirliyosun ne yapiyosan yap.
- Bana bi aciklama yapmadan gidiyosun.
- Ben
- 4 yil onceki gibi
- Yaniliyosun
Jisung yavas adimlarla Minho'ya yaklasti ve gozlerinin icine bakarak:
- Ben 4 yil once sana asiktim.
- Simdi degil misin?
- Sana karsi en ufak bi sevgim dahi yok Lee Minho!
Jisung hizlica cikicakken Minho bileginden tutup kendine cekti.
- Hayatimda gordugum en iyi yalancisin Han Jisung ama bana islemez. Sen susabilirsin ama gozlerin bana bi seyler anlatmaya devam ediyor. Agzin sevmedigini soyluyo ama gozlerin ask atesiyle yaniyor Jisung. Gozler yalan soylemez.
- Minho git basimdan ya!
- Aa ama bana bi parca calmicak misin?
Jisung hafirve kikirdayarak:
- Arthur Rubinstein' dan mi?
- Yok, Mahmut Tuncer'den
Ikiside gulumserken Minho Jisung'a dalmisti.
- Sen benim dudaklarima mi bakiyosun?
- -B-ben hayir sey piyanoya bakiyorum bi kere kesinlikle cok iyi yapilmis. Baksana boyasi falan o kadar temiz ki
- Minho piyonanin boyasi o kadar gitmiski goren gri renk sanar.
- O siyah renk miydi?
- Bakiyorum da o gunu cok iyi hatirliyosun kucuk kedi.
- Aa ama yok sen beni buraya kolumdan tutup cekerek getirmedin bu seferini saymiyorum.
Jisung birden yuzundeki gulumsemeyi bozup:
- Her neyse zaten bi daha tekrari olmicak
- Gorusuruz Jisung
- Korkarim
_______
Sozde uzucu bolum yapicaktim bruh😛 neyse bolumu begenmeyi ve yorum yapmayi unutmayin asklarim gorusuruz 😔🤟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost on you- Minsung
Teen Fictionask nedir ? bana bir kadin ile erkegin birbirine sevgisi olarak ogretildi. bana gercekten askin ne oldugunu ogret. || Tamamlandi ||