1 . Bölüm (TANIŞMA )

350 53 8
                                    

Of ! Neydi bu şimdi neden benim yanıma oturduki , ne istiyor olabilir belkide kibarca birsey soracaktir . En iyisi birseyler diyene kadar beklemek .

Gonca : Merhaba :)
Galip : Merhaba
Gonca : Atmosfer nasıl umarım burada egleniyorsundur .
Galip : Biraz sıkıldım açıkçası ama oldukca iyi gidiyor
Gonca : Herzaman boylemisin ! Cool ?
Galip : Nasil gözuktuğum umrumda değil
Gonca : Hadi ama bukadar karamsar olamazsın .
Galip : böyle daha mutluyum .

Şimdi ne sorucak acaba , gerçekten çok alımlı biri , tanımalımıyım . Belkide herkes gibi basit biridir , tek gecelik . Ya sonra , benim hissettiklerim ona karşı büyüyen sevgimi nasıl dindirecegim . O sormadan ben sormaliyim .

Galip : Ne zamandır buradasınız neler yapiyorsunuz ?
Gonca : 2 Sene önce taşındık ozamandan beri uğrak yerimdir . Ya sen ? :)
Galip : Bende buraya gelmekteyim , boş vaktim oldukça tabiki .
Gonca : Büyük ihtimalle ailenle buradasınız Galip : Hayır , bir ailem yok yalnız yaşıyorum
Gonca : Şaşırdım doğrusu senin gibi birinin yalnız yaşaması dikkatimi çekti . :)
Galip : bunu gerektirdiği için .
Gonca : Bunu düşündüren nedir ?
Galip : Aşık olmak istiyorum sevmek , Her duyguyu yaşamak , yalnızca bana ait olsun istiyorum , çokmu şey istiyorum sence ?
Gonca : Hayır tabiki haklısın .
Galip : Adın Nedir ?
Gonca : Gonca , ya senin ?
Galip : benimde Galip .
Gonca : seni tanidigima çok sevindim .
Galip : bende umarım tekrar görüşebiliriz .
Gonca : başka zaman evet , şurada oturmaktayim , 2 sokak arkada barda çalışıyorum .
Galip : Peki görüşmek üzere .

Acaba aradığım bu bayan olabilirmi ? Yada beni ciddiye almadığı için müsade istemişte olabilir , ya da ben olayı fazlami büyütüyorum , belkide niyeti sadece beni tanımaktı . Ya da başka birşey . Şimdilik bu sohbet bile beni ona ısındırmaya samimi hissetmeme yetmişti .

Belki yarinda konuşmaya gelebilir burada bekliyor olacagim umarım karşıma çıkarsin . Umarım ben haklı çıkarım da seven oluruz .

Zor Adam ; Kolay ErkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin