( Bir Önceki Bölümde Evden Hızlıca Çıkan Mert , olacakları ayarlamıştır . Galip'e sinsice bir plan hazirlayarak onu Gonca'dan uzak durması için tehdit edecektir . )
Off ! Ne sıkıcı bir şantiye günüydü , en iyisi eve gidip biraz uyumak olacak .
Zaten bu saatten sonra yemek olarak abur-cubur yiyeceğim .( Kapıyı Açtıktan Sonra , Herzaman Ki Gibi Kumamdasini Alır , Köşesine Kurulur . )
Galip : Mert , Geç Geldin San Ki .
Mert : Farkettin demek .
Galip : Yoo , Bekliyordum . Gizlice eve girmene şaşırmadım.
Mert : Lafı çok uzatmayacağım . Gonca'dan uzak Durucaksın .
Galip : O istediği sürece sen karışamazsın .
Mert : Nasıl Karışamazsın Haa Nasılll !. . .
Galip : Sence Bi Yumrukla Beni Durdurabilirmisin ?
Mert : Kes Lan Sesini Gonca'dan Uzak Durucaksın Bukadar Basit , Haa Oldu da Durmadın Bir Yumrukla Yetinmem .( Uyarısını yapıp evden çıkar ve Galip hiçte ciddiye almamıştır . )
. . .
Hahaha ! Ne Zannediyor Bu Kendini .
Cidden Şuan Gülme Krizi Geçiricem .
O Istemediği sürece ondan vazgeçmem , hoşlandığımı söyleyemem ama ondanda vazgeçmem . Birseyler atıştırayım , Hahaha ! Yumruk iştahımı açtı .Sabah ola hayrola .
. . .
Yüzümdeki kızarıklık daha belli izler oluşturmaya başladı . Şimdi de ona buna hesap ver , kapıya çarptım demek daha dogru olacak , Gonca'yı ziyaret etmeliyim . Acaba kahvaltıya Felan mı gitsem , Evet evet aynen öyle , Fırından poğaça felan alayımda sürpriz olsun .
( Üstünü Giydikten sonra fırına girer ve Polat amca ile sohbet eder . )
Polat : Hoşgeldin Galip .
Galip : Sağol abi hoşbulduk .
Polat : Bak bakayım senin yüzüne ne oldu . ?
Galip : İş kazası abi .
Polat : Ters bir durum yok değil mi
Galip : Yok abi Sağol , 2 poğaça alabilirmiyim .
Polat : Hemen vereyim . Buyur Afiyet Olsun .
Galip : Sağolun Kolay gelsin .Herkes acaba ne oldu diye bakar gibi bu durum beni çok rahatsız ediyor , bir kişide konusunu etmese şaşardım . Neyse ki eve geldim .
Tık Tık Tık !
Galip : Kimse Varmı ?
Gonca : Hoşgeldin Galip . Bir dakika Bir Dakika yüzüne ne oldu kim yaptı ? Mert mi vurdu söyle ?
Galip : İş Kazası Mert'le bir ilgisi yok .
Gonca : Hiç öyle zannetmiyorum da , ya kusura bakma içeri geçsene .
Galip : Önemi yok ,müsaitsin değil mi? Gonca : Tabiki müsaitim hosgeldin :)
Galip : Hoşbulduk , poğaça felan aldım birlikte yeriz diye .
Gonca : Çok Güzel Düşünmüşsün . Bende çayı koymuştum .
Galip : Yardım istermisin ?
Gonca : Hayır canım sen otur beni bekle .. . .
Gonca : Çaylar Hazırrrr !
Galip : Ellerine sağlık .
Gonca : Afiyet Olsun . Sen bana şu yüzüne ne olduğunu artık söyleyecekmisin ?
Galip : Bak bunu sana söyleyeceğim ama , Sırf bil nasıl biri olduğunu diye .
Mert bugün bizim evdeydi , gizli gizli girmiş daha doğrusu , Gonca'dan uzak durucaksın dedi . Bende Hayır o istemediği sürece , sen karışamazsın dedim .
Gonca : Inanamiyorum Nasıl böyle birşey yapar ki , Hay Allahım ! Ya
Galip : Ya Önemli birsey yok , sırf senin sevgilin diye tepki göstermedim .
Gonca : bunun hesabını ben ona sorarım .
Galip : Bak şimdi demesin gitti hemen yetiştirdi .
Gonca : Tamam halledicem ben tamam .. . .
Galip : Ben Artık Müsadeni isteyeyim .
Gonca : Yanındayım Galip Sağol .
Galip : Biliyorum Sağol . Iyi Gunler :). . . . . . .