4 . Bölüm - Arkadaş

118 33 2
                                    

Galip : Uzun zamandır böyle bir kahvaltı yapmamıştım .
Gonca : Neden Peki :) ?
Galip : Çünkü , tek başıma yapmayı sevmiyorum .
Gonca : Peki Ozaman Birlikte Yaparız
Galip : Memnun Kalırım :)
Gonca : Sen Çok Samimi Birisin Sana Güvenebilcegimi Biliyorum .
Galip : Çok mutlu ettin beni herzaman güvenebilirsin , sen istesende istemesende yanında olacağım .

Ne diyorum ben arkadaş kalmak mi dedi ? , Off ! anlamıyorum ona yakın olabilmem için önemli bir adım belkide bukadar benim için şans arkadaş kalmak en iyisi .

Gonca : Teşekkür Ederim .
Galip : Ben Teşekkür ederim bu fırsatı verdiğin için . Kahvaltı için teşekkürler

Gonca : Rica ederim herzaman hakediyorsun şimdi yakın bir çilingirçilingirci tanıyorum, evini açtıralım ve üstüne birseyler giy böylemi geleceksin :)
Galip : Haklısın Tamam Doğru şapşal oluşumu bağışla :)
Gonca : Olurmu Öyle Şey Şapşal Arkadaşım :)

Bu yakınlık hoşuma gidiyor açıkçası , umarım böyle devam eder , tam olarakta bana karşı ne hissediyor bilmiyorum .

Gonca : haydi çıkalım , 10 dakikaya orada olur çilingir
Galip : tamam anahtari yanına almayi unutma :)
Gonca : Senden sonra ders aldım , hayatta anahtari unutmam
Galip : Ya Yapma Lütfen :(
Gonca : Tamam Tamam :)
Galip : :)

Galip : Neler Yapacağız Bugün ?
Gonca : Aslında başlangıç olarak güzel bir eğlence sonrasında , sakin bir aksam yemegi .
Galip : Ne Güzel bende aklımdan bunları geçiriyordum Arkadaşım
Gonca : Peki Arkadaşım :)

Off ! Ne Şapşalım Daha Nasıl Diyaloğa Gireceğimi Bilmiyorum , Arkadaşım nedir ilk günden canım diyemem ya tuhaf olur .

Zor Adam ; Kolay ErkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin