2.Bölüm - BAR

198 48 1
                                    

Ertesi sabah kalktığımda biraz daha neşeli , biraz daha umutlu ve biraz daha beklentisi olan biriydim . Herzaman ki gibi fırına gidip bütün sevdiğim çeşitlerden aldım . Görenlerin yüzünde güller acıyor tepkisi beni mutlu ediyordu ama bunu ona söylemem için biraz daha zamana gerek duyduğumu farkettim . Kahve mi yoksa çay mı Içmem gerektiğini bilemedim , Off ! Bugün pek bi şapşalım . Neyse ki bütün gün evde oturmak istiyor canım ama onu görmek için tekrar dışarı cikmaliydim , hızlı bir şekilde hazirlandim. ( bu arada merak edenlere kahve içtiğimi söylemek isterim ) Dışarı çıktığımda hava oldukça sıcak bir hayli bunaltici aynı yere doğru yürümeye başladım şaşkın şaşkın etrafa bakıyordum . Geldiğimde herzaman ki gibi geyik tayfa aynı köşelerinde kurulmuş Vaziyette Tabiri Caiz ise , insanları baştan aşağı süzüp laf atmak geleneklerindendi . Neyse ki benim yerimde kimse oturmuyor en iyisi geçip beklemek olacaktı . Kaç saat olduğunu hatırlamıyorum , bana giderken ne demişti 2 sokak arkada barda çalışıyorum , bu saattede gitsem bulamam galiba , şansımı denemeliyim . Akşam Olduğunda Giderim .

BIR KAÇ SAAT SONRA

Hadi cesaretini topla ve içeri gir , acaba beni görünce ne hissedicek , ilk tepkisi ne olur , ya da beni tanımaz belkide unutmustur , yinede girip görmeye değer , şuraya geçeyim belki beni daha çabuk farkeder .

Gonca : Aaaa galip hoşgeldin geleceğini düşünmüyordum .
Galip : burayı merak ettim sende davet edince gelmezsem ayıp olacağını düşündüm .
Gonca : Otursana ne içersin ?
Galip : Alkolü özel günlerde kullanırım hafif birşey verirsen sevinirim .
Gonca : Tabiki nasıl istersen .
Galip : açıkçası buradan alacağın paraya ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum .
Gonca : Duruma göre yalnız yaşamıyorum ama sorumluluklarim var , bakmam gereken ailem .
Galip : evet zor bir iş , peki yetiyormu ?
Gonca : Idare ettiği kadariyla evet .

Bir süre sessizlikten sonra goncanin yanına giden bu beyefendiye bir anlam veremedim . Hayırlı birseydir umarım .

Mert : Gonca nasılsın hayatım
Gonca : iyiyim canım neler yapıyorsun

Bu kim acaba ? Dur birazdan ogreniriz

Mert : bugün baya işim vardı canim seni çok ihmal ediyorum biliyorum , seni çok seviyorum
Gonca : şaşkın bende seni

Galiba sevgisi baksana nasilda samimiler . Bende ne ümitler ile gelmiştim , bundan sonrası için bana yol gözüktü galiba .

Gonca : Bak seni biriyle tanıştirmak istiyorum .
Mert : kimmiş o ?
Gonca : Galip-Mert , Mert-Galip
Mert : Memnun oldum .
Galip : Bende tesekkürler . Benim biraz işlerim var müsade istiyeyim .

Ne de ukala biri , ne bulurlar böyle insanlarda anlamıyorum ki , bu aksamda içeceğim gibi gözüküyor .

Zor Adam ; Kolay ErkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin