3 . Bölüm - HÜSRAN

141 38 2
                                    

Galiba çabuk ümitlendim , en azından arkadaş kalabiliriz bu gece kendimi çok dertli hissediyorum . Biraz kitap okumak bana iyi gelecektir . Eve geldiğimde , oturup bir kahve içtim nede iyi gitti Ohh ! bu saatte hiç de ilerlemiyor yelkovanda benim kafadan Hahahahahahah ! Ne oluyor bana sanırım biraz uyumaliyim .

Sus lanet olası saat susssss !
Biraz daha uyuyup öyle kalkarım .
Al işte uyuyamiyorum . Şartmıydı çalman ? , neyse ki bugün bir hissiyat var içimde çözemedigim . Güne mutlu uyanmak mı ? Nedenir bilmiyorum .
En iyisi güzel bir kahvaltı yapmalıyım .
Fırına gidip ekmek almaliyim .

Galip : Merhaba Günaydın
Polat : Merhaba Buyurun ?
Galip : 2 ekmek rica edeceğim
Polat : Peki efendim . Buyurun .
Gonca : Merhaba Iki Ekmekte Ben Alabilirmiyim .
Galip : Gonca Merhaba .
Gonca : Merhaba Nasılsın Galip ?
Galip : Teşekkür Ederim , Ne Güzel Tesadüf .
Gonca : Evet , ailemin sürekli uğrak yeridir burasi .
Galip : ne güzel bende burdan alıyorum .
Gonca : sevindim . Dün öyle birden gidince birşeyin olduğunu düşündüm sanada ulaşamayinca moralim bozuldu .
Galip : Yoo okadar önemli değil boşver
Gonca : peki , bana nerede oturduğunu söylermisin
Galip : Ilk tanıştığım sahilde ki karşı bina .
Gonca : çok açıklayıcı oldu sağol sen çok iyi bir dinleyici ve arkadaşsın .
Galip : Teşekkür ederim . Sende eksik olma
Gonca : bugün neler yapacaksın ?
Galip : bugün için bir planım yok .
Gonca : eğer gelmek istersen , birlikte birseyler yaparız .
Galip : tek değilsin sanırsam ?
Gonca : Mertte bizimle olucak , bir kaç arkadaş dahil .
Galip : baya kalabalık olucak sanırım , Mert senin neyin oluyor , yani nasıl arkadaşın ?
Gonca : Mert benim sevgilim , yeni tanıştık .
Galip : Anlıyorum ne güzel , Tabi ki gelebilirim bugün için eğer başbaşa kalacaksaniz rahatsız etmeyeyim ?
Gonca : Hahaha
Galip : Neden Güldün ?
Gonca : Yok Birsey Hayır Tabiki Gelebilirsin .
Galip : Peki Tamam Görüşmek Üzere .
Gonca : Peki Görüşmek Üzere .

Neyin Nesiydi Bu Şimdi Ben Uzaklaşmaya , Unutmaya Çalışırken , Sürekli Karşıma Çıkıyor , Bu Şartlar Altında Ondan Uzakta Duramiyorum , Zaten Mert Denen Kişi Onun Sevgilisiymiş , Ne Güzel Ne Diye Verirsin Ki Evinin Adresini . Yapacak Birsey Yok En Iyisi Zamana Bırakmak Zaten Benden De Uzaklaşır Belkide Zamanla , Iyi Bir Dinleyici Olduğumu Düşünüyor , Beni Yavaş Yavaş Tanımaya Başlıyor Galiba .

Galip : Al Iste Anahtarı Evde Unuttum . Şartmıydı Bu Aksilikler Lanet Olsun !

Elimde Ekmek Ne Yapacağımı Kestiremedim . Biraz Düşündükten Sonra En Iyisi Çilingir Çağırmak .

Galip : Alo Çilingir Mi ?
Çilingir : Buyrun Evet
Galip : Kapıda Kaldım Yardım Edebilirmisiniz
Çilingir : Malesef Hafta Sonları Hizmet Veremiyoruz .
Galip : Peki Teşekkürler

Galip : Kahretsin Şansa Bak . Ne Yapacağımı Bilmiyorum .

Acaba Goncaya Gitmek Nasıl Olur ?
Belkide Sevgilisiyle Kahvaltı Yapıyordur , Rahatsız Etmiş Olurmuyum ? . En Azından Şansımı Denemeli , Nerde Oturuyordu , Hımmm Barın 2 Sokak Arkası Yanılmıyorsam . Gitmeden Bilemem . Yanılmıyorsam Bu Bina Olmalı , Çevredeki Bütün Binalar Otel . Kapıyı Çalmak En Iyisi . Açıyor Galiba

Galip : Şey Merhaba .
Gonca : Merhaba Hahaha Buyur
Galip : Şey Galiba Dışarıda Kaldım , Yani Anahtarı Unuttum Evin Içinde .
Gonca : Hahahaha Ozaman Içeri Buyur Galip : Ben Mi Şey Rahatsız Olmayın , Gelmiyeyim .
Gonca : Haha Şaşkın Evde Tek Başımayim Kahvaltı Yapacak Birilerini Arıyordum Hahaha .
Galip : Ozaman Peki .

Eve Bir Kadın Eli Deydiği Ne Kadarda Belli , Heryer Düzenli Temiz Ve Ilgi Çekici Süs Esyalariyla Doluydu , Hoşuma Giden Şeyleri Tek Tek Soracaktım .

Gonca : Burasıda Benim Evim Hoşgeldin
Galip : Hoşbulduk Teşekkür Ederim . Ilgimi Çeken Bir Sürü Eşya Var Ne Güzel Zevklerin Var .
Gonca : Sağol , Evet Aile Yadigarı Eşyalar , Hepsi Çok Kıymetli . Bu Arada Kahveyi Nasıl Içersin ?
Galip : Sert Olsun Lütfen .
Gonca : Peki . Masaya Geçebilirsin .
Galip : Teşekkür Ederim Seni Beklemek Istiyorum .
Gonca : Geç Geç Sen Yabancimisin .
Galip : Peki .

Yüzümde Tatlı Bir Gülümseme Oluştu , Uzun Zamandır Böyle Bir Kahvaltı Yapmamıştım , Yapamamıştım Üşengeçlik Mi Desem Yoksa , Yalnız Başıma Yapmamam Mı Desem . Tek Yapmakta Mutlu Etmiyor Tabiki , Zevkli Birisi Mert Konusunda Değil Tabiki , Ona Hiç Güvenmiyorum Neyse Anıpta Canımı Sıkmayacağım .

Zor Adam ; Kolay ErkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin