Το σχολείο μας

174 4 0
                                    


5ο Κεφάλαιο

Η ηρεμία της φύσης όμως αυτή τη φορά δεν την ηρέμησε ιδιαίτερα. Ξέσπασε το κλάμα της ήταν γοερό δεν μπορούσε να σταματήσει δεν ήξερε ακριβώς γιατί έκλαιγε. Τώρα τελευταία ήταν αρκετά ευσυγκίνητη , αφού ήταν και στις μέρες της. Όταν τα δάκρυα της στέρεψαν άκουσε μια καρδερίνα να κελαηδάει τόσο μελωδικά που την συνεπήρε η ηρεμία που έβγαζε ο ήχος έγινε το φάρμακο της ψυχής της. Όταν είδε ότι πέρασαν οι δύο ώρες ξεκίνησε για το σχολείο.

 Εκείνος ήταν από ώρα εκεί προσπαθούσε να σκεφτεί πως θα της το πει .Ήξερε όμως την αντίδραση της και ήταν απόλυτα φυσιολογική!                                                                                                    Όταν έφτασε έξω από το σχολείο πήρε μια βαθιά ανάσα και προχώρησε προς το εσωτερικό του. Η διάθεση της ήταν  καλύτερη από πριν. Τον είδε σκυφτό πάνω στην έδρα με την πλάτη γυρισμένη προς το μέρος της. Πήγε αργά αργά σαν γάτα και ξαφνικά τον αγκάλιασε, εκείνος ξαφνιάστηκε με το απότομο της κίνησης της αλλά ήξερε σε ποιον  βασικά σε ποια άνηκε η αγκαλιά και δεν κουνήθηκε από την θέση του . Όταν γύρισε προς το μέρος της εκείνη δεν συγκρατήθηκε και βύθισε τα χείλη της στα δικά του ,αυτό το φίλη ήταν μόλις λίγα δεύτερα αλλά φάνταζε αιώνας στα μυαλά τους ήταν στην αρχή ήρεμο ,στην συνέχεια βιαστικό και τέλος παθιασμένο δεν μπορούσαν να ξεκολλήσουν ο ένας από τον άλλων ο χρόνος είχε σταματήσει  σε εκείνο το φιλί. Όταν τα κατάφεραν ο Λάμπρος της έπιασε τα χέρια ήταν κρύα σαν πάγος, από 'τι φαίνεται κρύωνε. 

-Κρυώνεις κορ...

Δεν πρόλαβε να τελειώσει την φράση του και εκείνη ξαφνικά μπήκε όσο πιο βαθιά μπορούσε στην ζεστή του αγκαλιά. Ναι εκεί ένιωθε ασφαλής, ελεύθερη  δυνατή! Μόλις βγήκε από την αγκαλιά του και τον κοίταξε είδε πως είχαν αρχίσει να κυλάν δάκρυα στο μάγουλο του ,τότε τα σκούπισε με το εσωτερικό των δαχτύλων της. Το βλέμμα του ήταν θολό από τα δάκρυα, δεν μπορούσε  να φανταστεί  τα επόμενα λόγια που θα έβγαιναν από τα χείλη του

.-Λάμπρο τι συμβαίνει! Ρώταγε εκείνη μιλώντας ήρεμα

 -Λενιω μου θα σου πω κάτι αλλά πριν από αυτό θέλω να σου πω πόσο σ 'αγαπώ και περιμένω  μόνο για την στιγμή που θα σε δω στο πλευρό μου! Γιατί θα γίνει αυτό Λενιω μου!

 - θα γίνει;

-Αν συνεχίσεις να με αγαπάς μετά από αυτό που θα σου πω σίγουρα Ναι!

Φως στην ΕλπίδαWhere stories live. Discover now