Hastalık

175 23 0
                                    

Arkamı döndüm ve sakin bir sesle mesaj geldi bende bakıyordum dedim ve yapmacık bir şekilde gülümsedim.
Hızlıca yanıma gelerek telefonu elimden aldı ve yere atıp üstüne bastı. Şaşkınca ona bakıyordum, kim olduğumu neler yaşadığımı bilmiyorsun sakın ağzını açma dedi. Ona doğru yürüdüm ve duvara çarptığında korkuyla bana baktı kulağına eğilerek "tavırlarına dikkat et küçük kız yoksa canın acır" dedim. Suratıma sertçe baktı ve burada olmamam gerekirdi deyip çıkış kapısına doğru koştu bir anda yere serildi. Koşarak yanına gittim ve tutarak koltuğa yatırdım.Hemen doktoru aradım çok geçmeden doktor geldi -Şu anda birşey söyleyemem hastanede birkaç test yaptırması lazım" dedi Ardından Zehrayı alıp özel bir hastaneye götürdüm. Zehra birkaç testten geçtikten sonra -arabaya geç ve beni bekle " dedim. Sonuçlar çıktığında doktorun odasına girdim. Kızıl saçlı orta yaşlı gözlüklü bir bayan karşısındaki koltuğu işaret etti. Oturduğumda -hanımefendi neyiniz oluyor" dedi çok geçmeden cevapladım -se..sevgilim" dedim neden böyle demiştim bende anlamamıştım "bunu size nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama sevgilinizde.." dedi ve derin bir nefes aldı. "Çabuk söyleyin neyi var!" diye sesimi yükselttiğimde "üzgünüm ama beyin tümörü var " dedi. "Tedavisi nedir bilgi verirmisiniz?" dediğimde kadın masasında duran kalemle oynarken konuşmaya devam etti " bir tedavisi yok malesef ama ağrılarını yatıştırıcı ilaçlar var. Ameliyat olabilir fakat ameliyat masasında kalabilirde iyileşebilirde " dediğinde bunu ona söylememe kararı aldım. Ağrılarını yatıştırmak için bir ilaç yazdı. Hastaneden çıktım arabaya bindiğimde Zehra bana döndü ve " neyim varmış?" dedi. Bunu ona söyleyemezdim. "Birşeyin yokmuş küçük kız ağrı kesici verip yolladı" dedim. Birşey demedi ve eve gittik. Kapıdan girer girmez bana döndü ve " ben gidiyorum herşey için teşekkür ederim ama bu kadar iyilik fazla bile" dedi ve kapıyı açtı tam çıkarken kolunu tuttum ve "istemiyorum gitmeni kal benimle" dediğimde gülerek cevapladı sen benim neyimsin ki? Bana sevgilimmiş gibi davranma! " dedi ve çıkıp gitti. Birşeyler yapmalıydım bir yerde bayılabilirdi. Başına birşey gelebilirdi. Çok geçmeden arabama bindim ve onu takip ettim. Bir taksiye binmişti onu takip ettiğimde leventte bir parkta inmişti. Bankta otururken arabanın içinden onu seyrediyordum. Çok geçmeden arka taraftan gelen uzun boylu zayıf kirli sakallı bir adam Zehranın oturduğu bankın yanına gidip Zehranın kolundan tutup yere fırlatmıştı. O an tüm vücudum kasıldı ve hızlıca koşarak oraya gittim adamın kolundan tuttum ve yüzüne bir yumruk attım Zehraya yönelerek iyimisin dedim elinden tutup ayağa kaldırırken Zehra " Doruk dikkat et" dedi tam arkamı dönecekken ensemde bir sıcaklık hissettim ve..

YALANCI  ×1×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin