Kan ter içinde rastın beni dürtmesiyle uyandım
"Güzelim kabus gördün sakin ol"
Derin derin nefes alarak sakinleşmeye çalışıyordum.Gözlerimden akan yaşları eliyle silerken "geçti" diye fısıldadı .
Daha yeni aydınlanmış olan odamızda yatıyorduk."Bu- bugün günlerden ne?" Günleri karıştırdığımı anlamış olacak ki
Doğrularak " düğüne 1 gün kaldı" diye yanıtladı.Artık takvim tutamaz olduğum için düğüne kaç gün kaldığından hesaplıyordum.
Üzerimdeki yorgan çıplaklığımı gizlerken
"Allahım sen koru " diyip yüzümü sıvazladım.Rüyamda vurulduğumu görmüştüm!
Hemde düğün günümde!
Rüyanın etkisinin de katkısıyla rastı nasıl hemen kabul ettiğimi sorguladım.
Ben onca ay boyunca acı çekmiştim!Ailemden ve rasttan alacağım bir intikam varken mutlu mutlu evlenemezdim!
"Su getirmemi ister misin" rasta bakıp başımı olumsuz anlamda salladım.
"Benim küçük kadınım neye korkmuş bakalım" rüyamda da duyduğum kelimeyi söyleyince tüylerim diken diken olmuştu.Beni iyice kendine çekip yorganın altına soktuğunda usulca hareket etmeden duruyordum.
"Düğünde vuruluyordum " çenesini başıma yaslayarak " Öyle birşey olmasına izin vermem" dedi.
Zaten ben o düğünün olmasına izin vermeyeceğim rast.
Ikizler burcu olduğumu söylemiş miydim?
Rast saatler önce benden istediğini almışken beni bırakması artık neredeyse imkansızdı.Hepsinden intikamımı en acı şekilde alacaktım.
Gerçekten rastın dediği gibi küçücüktüm yanında
Beni iyice sarıp sarmalarken
"Şimdi nolucak" diye sordum.
Ben aslında bu soruyu ona değilde kendime sormuştum."Güzel bir şekilde pazarımızı geçireceğiz ve pazartesi günü düğünümüz olacak. Annemler rusyaya giderken biz italyaya parise gidip balayımızı yapacağız"
Psikopat"Rusyada mı yaşayacağız?" Eliyle belimde daireler çizerken konuştu
"Ben öyle düşünüyorum ama ailenin yanında durmak istersen değiştirebiliriz evimizi"
Aranan koca adayısın rast ama benle sen olamayız"Bizim şirketin yüzde doksan hissesini bana devredebilir misin?" O kadar malı varken şuncacık şeyi sorun etmeyeceğini bildiğimden söylemiştim bunu
"Evlendiğimizde zaten herşeyim seninde olacak ya güzelim" düğün günü için aileme güzel bir intikam planı hazırlamıştım ve rast ile o konuyu konuşarak anlaştım.
"Tamam ama emin misin bitanem" onaylayarak daha çok sokulduğumda
Yanaşmamın tek sebebi birşeyleri anlamamasıydı.Rastla cüzdan üzerinde evli gözüksek de ilk fırsatta yurt dışında kaçıp kendime yeni bir kimlik oluşturacaktım.
Buradaki herkesi hayatımdan tamamen silip yepyeni bir başlangıç güzel olurdu
Aileme yapacağım herkese süpriz olacaktı ama rastı balayında beraber olduğumuz günün sabahı yarı yolda bırakıp kaçacaktım.
Planımda sorun çıkmazsa hepsinden intikamımı almış olucaktım
En çok kime koyacağını tahmin edemiyordum.
~
"Güzelim şirketin hisselerini sana devrettim " diyip boynuma öpücük konduran rasta gülümsedim.
"Teşekkür ler " akşam yemeği masasında ailesinin yanında öpmesi utandırsa da sesimi çıkarmayıp tabağıma döndüm.
Babası " oğlum rusyaya gideceğiz düğünden hemen sonra "
Rast babasını onaylayıp
"Biz ayrı bi uçakla italyaya gidicez bir hafta boyunca eve geçmeyeceğiz. Bizim eve geçerseniz yokuz haberiniz olsun " dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH +18
HorrorKucağına çekip ellerini belime koydu Yerimi hiç yadırgamayıp burnunun dibine kadar getirdim dudaklarımı, yüzümü karış karış inceledi. Nefes alışverişleri yüzümü okşuyordu adeta "Hüsra Şah" diye fısıldayıp başını eğdi ve boyun girintime getirip boyn...