꧁♡︎♡︎♡︎꧂
Jeongin végül talált egy sarkot ahova le tudott ülni végre. A sok embertől nem tudta eldönteni melyik helységben lehet épp most.
Hyunjin és Chan a nappali kanapéján ültek. Addigra már mindenki átadta az ajándékát, ők pedig kettesben maradtak.
-Végre elmentek!-sóhajtott fel boldogan Chan és Hyunjin felé hajolt. Megcsókolták egymást, de ez a boldogság sem tartott örökké. Pár lány ugyanis odajött hozzájuk és Channal kezdtek el feltűnően flörtölni.
Hyunjin dühében felállt és kiment a teraszra, hogy kiszellősztesse a fejét. Mérges volt, amiért mások el akarják tőle venni és magát is szidta, amiért nem mondta meg nekik jól a magáét.
Gondolkozását egy kéz szakította félbe, ami óvatosan átölelte hátulról.
-Mostmár itt vagyok!-hallotta meg Chris hangját. Szomorú mosollyal hátra fordult és megölelte szerelmét.
-Merre lehet Innie?-motyogta a másik vállába.
-Fogalmam sincs. Gyere, keressük meg, kezd hiányozni!-fogta meg a másik kezét.
Jeongin közben észrevette, hogy pár lépésre tőle voltak kitéve az italok. Enni nem akart, szomjasnak viszont szomjas volt, így odament az asztalhoz. Egy poharat felkapva kóstolta végig valamennyi üdítőt, ám elfelejtette megnézni melyikben van alkohol. Amint eszébe jutott már késő volt; borzalmasan fájt a feje és szédülni kezdett.
Visszaült a helyére és próbált nem elájulni.
-Innie, csakhogy megvagy!-lépett hozzá Hyunjin. -Azt hittük már el is mentél!-simogatta meg a fejét.
-Hogy érzed magad?-kérdezte Chris.
-Fáj a fejem és szédülök!-mondta halkan. A két fiú aggódva nézett egymásra.
-Ittál eleget?
-Onnan az asztalról!-mutatott kábán az italok felé.
-Jaj Innie, ott csak az alkoholosak vannak! Direkt külön tettük, hogy a kiskorúak ne igyanak belőle!-vakarta meg a fejét Jinnie.
-Akkor ezért van rosszul!-gondolkozott Chan.-Mennyit ittál belőlük?
-Asszem mindből kóstoltam egy kicsikét!-mondta a végét már nevetve.
-Vigyük fel a szobádba!-mondta Hyunjin. Átkarolták a kicsit és felhúrcolták az emeletre. Ez sokkal nehezebb volt, mint gondolták. Minden lépcsőfoknál vagy előre vagy hátra akart dőlni, közben pedig dalolászni is elkezdtett.
-Innie, nagyon szép a hangod, de mostmár ne énekelj többet! Nem lesz reggelre hangod!-próbálta elhallgatattni Jeongint.
-Nade hyuuuuung!-nyavajogta.
-Fáj még valamid?-kérdezte Hyunjin miután lefektették Chan ágyába.
Ahelyett, hogy válaszolt volna hangos zokogásba kezdett. A két idősebb nagyon megijedt erre, próbálták kiszedni belőle miért sír.
-Hagyjuk őt aludni!-nézett rá Hyunjinra.
Már épp kimentek volna, de Innie gyorsan megállította őket.
ESTÁS LEYENDO
Boyfriends ♡︎chanhyunin♡︎✔
Fanfic"...Szeretlek titeket! Ti jelentitek számomra a világot és az életem értelmét! Ha valamelyikőtökkel történik valami azt...nem tudnám elviselni..." ♡︎poliamoria: Három vagy több ember között lévő szerelmi kapcsolat♡︎ ⚠️WARNING⚠️ -önbántalmazás -evész...