Ahoj, tak Vás tady vítám, už po druhé, jelikož se mi smazal tenhle díl!
Harry 32 let, Louis 26 let, Freddie 6 let, Lottie 25 let, Lewis 27 let, Fizzy 24 let, Phoebe 19 let, Daisy 19 let, Anne 52 let, Jay 49 let, Gemma 35 let, Michael 36 let, John 6 let, Niall 26 let, Liam 27 let, Zayn 27 let, Gigi 25 let
__________________________________________________LOUIS
Před chvílí jsme s Harrym uspali Freddieho, takže teď máme volný večer.
Jako když jsem čekal Freddieho, jsou moje hormony úplně zblázněné a jsem věčně nadržený.
Dneska tomu nebylo jinak a ani tomu nepomohlo to, že vedle mě sedí Harry jenom v teplácích na spaní.
„Co na mě tak koukáš?" promluví na mě zhrublým hlasem, když si všimne, že na něj koukám hodnou chvíli.
Chvíli mlčím a prohlížím si jeho hrudník, který se při každém nádechu zvedá a výdechu klesá.
„Chci jít do herny." řeknu lehce nervózním hlasem. S Harrym jsme byli v herně naposledy, když jsem čekal Freddieho, ale dlouho jsme tam nebyli, jelikož se mi udělalo blbě.
„Do herny?" překvapeně se na mě podívá. S nadrženým úsměvem se přesunu na jeho klín, ruce mu obmotám kolem krku a políbím ho pod ucho, kam mu lehce vzdychnu, jelikož se lehce otřu svým penisem o ten jeho.
„Když si to přeješ." zašeptá a i semnou v náručí se rozejde do herny.
Před hernou mě položí na zem, ohne se pro klíč, který je pod květináčem. S nadrženým výrazem se na mě usměje a odemkne dveře. Pomalým krokem dojdu do herny, kde se posadím na postel, jelikož mě naše holčička kopla.
„V pohodě?" dojde za mnou Harry a klekne si přede mne.
„Jo, jenom kope," pousměju se. „Už dobrý."
„Tak jo." zvedne se ze země. Dlaněmi se zapře o matraci a nahne se nade mne. „Lehni si na záda, nohy pokrč v kolenou a roztáhni je od sebe." zamručí přísným hlasem a rozejde se k nějaké komodě.
Pomalu se posunu do středu postele a lehnu si tak, jak mi Harry nakázal. Hodnou chvilku jde slyšet, jak se Harry někde přehrabuje a něco hledá.
Když hluk přestane, lehce se nadzvednu na loktech, abych viděl, co vlastně hledal.
Harry jde ke mně pomalou chůzi v ruce drží vibrátor, který jsme spolu už jednou použili, bylo to když jsem čekal Freddieho, to bylo vlastně naposledy, co jsme tady s Harrym byli. Vibrátor je složený ze dvou dílu, které jsou spojeny nějakým drátem. Na jedné straně je ovládání a na konci drátu je vibrující vajíčko.
Harry položí vibrátor na postel vedle mě a ještě dojde do skříňky pro lubrikant.
S velkým úsměvem dojde k posteli, vleze si nade mne a políbí mě.
„Můžeme jít na to?" zeptá se usměvavě můj kudrnáček.
„Můžeme." usměju se na oplátku a položím se na záda. Harry si stoupne na zem, na prsty si vymáčkne trochu gelu, kterým mi po chvíli potře vstup a rovnou do mě vnikne jedním prstem.
Nad tím pocitem zvrátím hlavu a potichu zakňučím. Harry se jen uchechtne a pokračuje ve své práci.
Po pár minutách už mám v sobě čtyři Harryho prsty, které mě nutí hlasitě vzdychat.
„Nelekni se, Lou." zašeptá Harry, když ze mě vytáhne prsty a pomalu do mě začne zasouvat vajíčko, přičemž mě různě líbá po stehnech. Jelikož si mě dobře připravil tak se do mě vajíčko dostalo bez problémů.
ČTEŠ
You and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionPokračování knihy Teacher and Me. Nečtěte bez prvního dílu!! ____ Hazz?" kouknu na něj a lehce mu zmáčknu ruku. „Ano, miláčku?" stočí na mě pohled. „Já jenom, bože, já nevím jak to říct..." vydechnu a zakroutím hlavou. Harry si stoupne naproti mě...