Jungkook x Y/N

176 9 4
                                    

Т/И беше ученичка в местната гимназия в Сеул, тя имаше среден успех но за сметка на това беше много дружелюбна и всички учители я харесваха.
Както всеки ден тя стана, облече се и тръгна за училище.
Влезе в класната стая и си седна на мястото. Часът започна и учителя влезе в стаята.

- Добро утро ученици!

- Добро утро г-дин Джеон!

Т/И нямаше мнение за него, беше ѝ безразличен. Но май не учителя е проблема, а предмета по който преподаваше, эащото не се очертаваше да завърши. Но не я интересуваше много, облегна се на чина и заспа.

Часът свърши и Т/И започна да си събира нещата, защото следващият ѝ клас беше на долният етаж. Преди да излезе г-дин Джеон я спря, тя се обърна и се приближи към него.

- Има ли проблем? - запита тя.

- Да има Т/И, притеснявам се за годишната ти оценка. Смяташ ли да предприемеш нещо?

- Г-дине, не знам какво искате да направя, физиката не се учи за две седмици.

- Не и ако някой не ти помага.

- И кой ще ще се хване да си изгуби времето в опити да ме изучи едва ли не.

- Аз бих!

Тя се учуди, но прие, така те се уговориха да се срещат всеки ден след училище в неговият апартамент.

~~~~~~~~

Така училището приключи и Т/И се прибра, направи си обяд и започна да си гледа к-драмата. И докато се усети беше станало време за урока ѝ, тя се намръщи и започна да се оправя. Стигна до уговореното място и позвъня на звънеца. След няколко секунди вратата се отвори и пред нея се яви Джеон със анцунг и тениска. Не беше обичайно за Т/И да го вижда в този вид, защото по принцип идваше на училище със бяла риза, съко и официален панталон.

Джеон само се усмихна като я видя и проговори :

- Здравей Т/И, радвам се че си решила да дойдеш днес. Заповядай!

Т/И само се усмихна и пристъпи в къщата на Джеон. Той я упъти към хола и Т/И седна в края на дивана.

Г.Т на Т/И

- Искаш ли нещо за пиене?

- Хм, какво имате?

- Вода, сок, вино и джин, но не препоръчвам. - засмя се леко.

- Хм, нека да е сок тогава. - казах като се засмях и аз.

Леле, нямам търпение този урок да свърши и да си легна. Г-дина се върна с напитката ми и ми я подаде.

- Заповядай!

- Мерси.

- Е нека да започваме.

Джеон отвори учебника на първата страница, а аз го гледах през цялото време, имаше прекрасни кафеви очи и блестяща леко къдрава руса коса досега не съм го виждала в такава светлина. Не знам какво ми стана но в един момент не се сдържах и го целунах, той се отдръпна леко, погледна ме и после заби устните си в мойте. Преплитах пръстите на ръката си в косата му. Джеон започна да си спуска ръцете надолу докато не стигна до края на блузата ми и я свали. След това ме вдигна, а аз увих краката си около кръста му. Започна да ходи към горният етаж без да се отделя от целувката. Стигнахме до спалнята му и ме постави на леглото. Разкъса сутиенът ми и започна да поставя мокри целувки около гърдите ми. После започна да ги насочва надолу докато не стигна до...

Следва продължение...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Здравейте приятелчета завърнах се със нов смут надявам се да ви хареса!

Ppc specialno po poruchka na @_jungkook89_

Ако искате и вие може да изберете следващият смут, само напишете в коментарите.

Smutcheta  with BTSWhere stories live. Discover now