Една среща с терапевт до какво ли ще доведе? Хм нека разберем..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Пред история*
Джънгкук и Джимин бяха двойка от 3 години. Бяха щастливи, но от известно време нещата не вървяха. Един ден Джънгкук се връщал от работа по-рано и заварил Джимин с някой друг, в собственото им легло. След като говориха и изясниха, че искат да работят над връзката си, решиха да отидат на "тарапевт за двойки".
¡
¡
¡
Пристъпиха през вратата на кабинета и видяха тарапевта, от който и двамата преглътнаха вътрешно.
Г.Т на Таехьонг
Беше поредният ден на работа. Нямах търпение да мине последната ми сесия, за да се прибера и да си взема един душ.
Двойката влязоха - 2ма очевидно притеснени младежа. Въздъхнах и си щракнах химикалката.:Добре, какво имаме днес - казах като ги погледнах.
:А ами ние... Хм... искаме да си оправим връзката - каза едното момче.
: Какъв е бил проблемът ПРЕДИ е въпросът?
: Аз му изневерих - каза смело по-голямото момче.
:Хюнг - изречи се по-малкия на партньора си.
: Какво? Вярно е.
:Е можете ли да ни помогнете? - каза като се обърна към мен.: Хм зависи на какво сте способни за да спасите връзката си...
: На каквото е нужно. - каза по-малкият.
: Хм има 2 начина, но вторият мисля, че ще ви хареса повече...
- казах като леко се усмихнах.: Нека го чуем..
Станах от стола си и леко си разхлабих вратовръзката като я махнах рязко след това.
: Какво правите? - по малкия каза плахо.
: Нали казахте, че искате да си оправите връзката?
Кимнаха двете момчета.
: Какво чакате тогава.
Те объркано започнаха да се събличат. Аз си свалих ризата и сложих единия крак между кратката на по-малкия.