Jungkook x Y/N

154 9 3
                                    

Стигнахме до спалнята му и ме постави на леглото. Разкъса сутиенът ми и започна да поставя мокри целувки около гърдите ми. После започна да ги насочва надолу докато не стигна до късите ми панталонки, след което ги разкопча и свали. Започна да ме опипва през бельото докато аз стенех под него.
Реших да поразчупя нещата и ни преобърнах и сега аз бях отгоре.
Свалих тениската му и си спуснах ръката към панталоните му. Чух тих стон от неговата страна и се усмихнах. Разкопчах дънките му и със все боксерките ги свалих. Хванах члена му с ръката си и започнах да го *сещате се*. Преди да свърши ме хвана за косата и ме дръпна така че да легна под него. Свали ми гащичките и си вкара члена в мен, започна да се забива в мен, а аз стенех в захлаз. Извивах се на дъга, той си движеше ръката по талията ми. След известно време и двамата свършихме, и той го изкара от мен и легна до мен на леглото още задъхан.
Погледнах го и се замислих какво ще стане за напред? Дали това беше само еднократен оргазъм за него или нещо повече, само времето ще покаже.

- Т/И, Т/И, Т/И ехо?

Чух някой да ме вика и внезапно се събудих. Разочарована си събрах нещата и тръгнах към следващият час.

Нима нищо от това не е било реално?
Нима всичко това е било плод на въоръжението ми?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здравейте приятели това беше за днес, надявам се този смут да ви е харесал.

Ppc specialno po poruchka na @_jungkook89_

Ако искате може да предложите идея за следващият смут долу в коментарите. Bye Bye

Smutcheta  with BTSWhere stories live. Discover now