Джънкук ги преобърна и започна да оставя мокри следи във формата на "ДЖ" по тялото на Тае. (не помня бяха ли голи ама айде) Кук започна да опипва члена на Тае, той се издразни и го хвана за косата и си натика члена в устата му. Кук му налапваше цялата дължина и даже се давеше. Накрая Тае свърши в устата му а той преглътна. След това Кук обърна Тае и той застана на колене и без позволение той навлезе в него. Първоначално на Тае леко го болеше, но постепенно това се премени в удоволствие.
- Ахх~ Кук забързай.
- Слушам и изпълнявам.
Каза и зaпочна да се забива с цяла сила. Накрая и двамата свършиха,е Тае за втори път. Куки надълбоко в Тае а Тае на бюрото си. И двамата бяха задъхани и щастливи. Джънкук леко се изправи и целуна закратко Техьонг по устните.
- Мисля че с теб ще се сработи доста добре.
Каза Джънкук и се усмихна, след това започна да се облича. Тае стана и започна да се облича също. И леко се натъжи. Но на Кук не му остана незабелязано.
- Хей, хей какво има?
Загрижено каза той.
- Н-ние сега какво сме?
Каза и заби глава в замята.
-Ти си мой и аз съм твой.
Тае се усмихна и каза:
- Ххм а аз си мислих, че ще ме ползваш за се*с играчка и ще ме заебеш.
- Как може дори да си го помислиш? Та за първи път като те видях осетих че има нещо в теб. Разбираш ли обичам те?
Тае се усмихна и целуна за кратко Кук.
- И аз теб.< Край >
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Хайст надявам се да не сте ме забравили. Сорка че не писах толкова време, просто нямах желание да влизам в приложението. И ще бъда по- активна за напред, не само с тази книга. Следващият смут ще е за Джънкук и Т/И по поръчка на _jungkook89_
Дайте вот ако ви е харесал този смут. Чао,чао .