Реших, че това е моят шанс да действам и махнах ръката му и го целунах. Усетих, че устните му бяха студени, но после отвърна и те станаха топли и меки. Започнах леко да лягам назад още в целувката. Усетих ръката му как се плъзга надолу по тялото ми, стигна до края на ризата ми и я свали. Започна да оставя мокри целувки по тялото ми, докато аз стенех леко. Стигна до панталоните ми, след което ги разкопча и свали, започна да ме опипва през белъото, което ми стана леко тясно.
Преобърнах ни и сега аз бях отгоре, оставих му няколко целувки по вратът и съблякох ризата му. Започнах до целувам зърната му и постепенно отивах надолу. Усетих как члена му се надига под мен и се усмихнах. Опипах го и свалих дънките му след това и боксерките. Задвижих ръката си по члена му и после го налапах целият(24 санта брат не е лесно). След като свърши в устата ми се облизах и той ме обърна така, че да застана на колене. Махна ми слиповете и се заби рязко в мен, след което аз изстенах мигновено.
Той се забиваше в мен по - силно и по - силно. След няколко момента свърши за втори път и легнахме на пода задъхани.
Аз преосмислях какво се случи туко-що. Мислих си и за Лиса, та тя ми е най-добрата приятелка, а аз ѝ причиних такова нещо. Как можах? Чувствам се ужасно, чувствам се умърсен.
Но от друга страна харесвам Джънгкук, става за една вечер, но не е за връзка.
Разтърсих се от тези мисли и станах и започнах да се оправям, нямах повече работа тук.
Докато се обличах Джънгкук понечи да ме спре, обърнах се и го погледнах.- Да? -отговорих троснато.
- Какво имаш в предвид "Да?", не мислиш ли, че трябва да обсъдим какво стана туко-що?
- Не знам какво има за обсъждане правихме каквото правихме, и сега всеки от където е дошъл. Не си ли на това мнение?
- Спокойно бе зубар, само щях да питам кога ще е следващият ни път. Все пак трябва да си намерим по-подходящо място, подът тук е доста неудобен.
- Ще го измислим. - Това беше последното нещо, което казах преди чистачът да дойде и да ни отвори. Но едно нещо знаех със сигурност, колкото и хубав да беше последният час и половина, това няма да се повтори.
Край...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здравейте приятели надявам се този смут да ви е харесал ако е така вотнете и коментирайте.
Ppc specialno po poruchka na : _jungkook89_
Ако искате може да предложите идея за следващият смут долу в коментарите. Bye, Bye.