~Žár~(🇨🇿&🇫🇮)

554 12 33
                                    

Czechia pov:

Ležel jsem v posteli a nemohl spát. Bylo mi skurvený teplo! Ne že by teď večer bylo venku vedro, ale já sem byl... V žáru. Chtěl jsem cítit něčí doteky. Mít kohokoli velký péro v prdeli. Už mi nestačí si hrát jen sám se sebou. Chci někoho aby mě teď hned ojebal!! Doplazym se do hospody. Tam se nějakej ožrala určitě najde. Vstal jsem tedy a vyrazil na cestu.

V hospodě jsem si sedl na barvou stoličku a objednal si panáka vodky. Obvykle tohle nepiju, ale chci mít trochu víc sebevědomí na to "lovení", takže začnu z ostra.

Po chvíli posedávání v baru a chlastání do dveří vstoupil jeden stát. Měl úplně stejnou postavu jako já, ale byl větší, prostě taková větší verze mě, akorát o něco svalnatější. Moc jsem na něj necivěl aby to nevipadalo moc podezřele, ale cítil jsem jak si sedl nedaleko mě a nenápadně mě pozoroval. Objednal si to stejný jako já akorát v lahvi. Po tak 10 minutách co do sebe lil ten alkohol si sedl blíž ke mě a zakoukal se na mě. Chvíli mu trvalo než prolomil ticho.

🇫🇮:"tak hezký člověk na tak špinavém místě? To mi hlava nebere. Proč si tady? "řekl s pozvednutým obočím.

🇨🇿:"taky tě zdravím. Jsem tu abych dělal co se tady má dělat, Ožrat se do bezvědomí, milý Fine. "

Chtěl jsem hrát nedostupného abych ho neznechutil mím pravím záměrem.

🇫🇮:"odkud znáš mé jméno, roztomilý mladíku? "

🇨🇿:"z doslechu. Jinak já sem Česko kdyby tě to zajímalo. Takže mi už nemusíš dávat přezdívky. "

🇫🇮:"to je opravdu hezké jméno, stejně krásné jako ty . Už jsem o tobě taky od někud zaslechl, ale nikdy jsem si nemyslel že budeš vypadat až tak dobře. Zajímavé.. "

Z toho co vše řekl jsem se červenal, ale díky mé rudé části vlajky to na mě nebylo ani trochu znát. Hlavu naklonil blíž ke mě a zhluboka se nadechl nosem těsně u mého krku aby vdechl mou vůni.

🇨🇿:"zajímavé. Když jsem o tobě zaslechl já, nemyslel jsem si že se budeš chovat jako zvrhlí perverzák. "

Pousmál sem se a hlavu sem si položil do dlaně.

🇫🇮:"nezahrávej si semnou moc, pochopil by si že se nemůžu ovládat kdyby si byl na mém místě a viděl se mími oči. "

Řekl a odtáhl se. Řekl jsem si že bude lepší taky něco zkusit, Aby si ten chudáček nemyslel že ho vůbec nechci.

🇨🇿:"já neřekl nic o tom že se mi to nelíbí. "

Přisunul se ke mně zase blíž a nahnul se k mému uchu.

🇫🇮:"vím že to chceš. Chceš aby tě někdo jako já zbavil pannenství co sebou táhneš jako železnou kouli. "

Zašeptal abych to slyšel jen já a pousmál se.

🇨🇿:"na to že se sotva známé toho o mě víš celkem hodně. "

Otočil jsem se na něj, takže od sebe naše rty byly asi 5 milimetrů. Jeho chladný dech se míchal s tím mím horkým. Pousmál jsem se nad tím.

🇨🇿:"Měl bych tě zahřát. Si promrzlí až do morku kostí. "

Usmál sem se.

🇫🇮:"za to ty si v pořádným žáru. Takže bych tě měl trochu schladit. Pojďme to napravit ke mě domů. "

Řekl když úsměv neopouštěl jeho tvář.

🇨🇿:"souhlasím, ale dej si pozor aby ses o mě nespálil. "

🇨🇿Multiship oneshots🇨🇿Kde žijí příběhy. Začni objevovat