~podvod~(🇨🇿&🇷🇺)

452 10 18
                                    

Czechia pov:

Byl jsem v práci na židli ale místo práce mi lítala hlava v oblacích. Dva dny zpátky jsem byl v baru a opil se tak že sem ztratil kontrolu nad tím co dělám, a po pár lichotkách jsem se nechal svést Polskem do postele. Normálně bych to hodil za hlavu a zapomenul na to, ale problém je ten že už nějakou tu dobu chodím s Ruskem a doopravdy ho mám rád takže mě trápilo svědomí. S Polskem jsme si domluvily že o tom pomlčí, ale co když to někomu i tak vykecá? A co když se to dozví Rusko?? Co když ho kvůli tomu ztratím??? Polsko se přece jen dost baví s německem a to Rusko fakt nemá rád. Takže kdyby to Polsko řekl Německu a Německo Rusku protože by ho chtěl vytočit co by semnou bylo dál?? Co kdyby Rusko ublížil Polsku.. nebo mě? Uhhh už to nemůžu vydržet.. Rusko si stejně asi všimne jak sem ve střehu a bude se to snažit dopátrat, A já bych to tajemství před ním taky moc dlouho nevydržel. Mám ho fakt rád ale teď mám fakt o náš vztah starost. Nemůžu si ani představit co bych bez něj dělal. Má mě tak rád a já jeho taky... bože do čeho sem se to dostal! Po chvíli přemýšlení mi na kancelář někdo zaťukal.

🇨🇿:"dále.."

Řekl jsem a dveře se otevřely. Uh.. Polsko

🇵🇱:"čau česko jen sem se chtěl zeptat.. jak to de?"

Řekl a já věděl že se chce zeptat k tomu co se stalo. Taky z toho nebyl nadšenej.

🇨🇿:"Uh no nic moc.. bojím se že příjdu o Rusko.. "

Řekl jsem sklesle a Polsko se na mě podíval lítostně. Bylo mu líto že z toho budu mít problém.. a asi i on

🇵🇱:"Moc se omlouvám, nevím co to do mě ten večer vjelo..!"

Řekl.

🇨🇿:"Uh.. a snad si to nikomu neřekl."

Zeptal jsem se a Polsko podezíravě zmlkl. Neříkej mi že..

🇵🇱:"počítá se jako nikdo Německo?"

Řekl nervózně a trochu se zasmál.

🇨🇿:"Polsko!-"

Zvýšil jsem nervózně hlas a Polsku sjela po celé kapka potu.

🇵🇱:"já vím ale řekl jsem mu ať to nikomu neříká!"

Řekl a nervózně se jemně usmíval.

🇨🇿:"ale Rusko se s Německem nenávidí! Nevidím důvod proč by mu to Německo neřekl!"

Řekl jsem zatímco moje nervozita pořád stoupala. Polsko si povzdychl a radši už odešel. Já jen na sucho polkl a snažil se udělat alespoň něakou tu práci i přez to jak šíleně mi teď výřily myšlenky.

~Time skip~

Po asi půl hodině byl čas na oběd. Tam se s Ruskem nevídáme protože on má čas nastaveného trochu jinak. Měl sem čas si o tom zase popovídat s Polskem.

Russia pov:

Seděl jsem u stolu a v klidu jedl když že mnou přišel Německo. Nevěděl jsem co chtěl. Ani tady nemá co dělat protože už měl být po obědě, takže tady musel být kvůli mě. Přišel ke mně a 'nenápadně' si sedl na volnou židly vedle mě.

🇩🇪:"asi bys měl vědět že tě Česko podvedl~"

Řekl náhodně a já se zasekl. To ne.. to není možný! O-on mě miluje a něco takovýho by mi neudělal... Německo se na mě usmívalo a čekalo na moji reakci.

🇷🇺:"to ty??!"

Řekl jsem nasraně a on se přestal smát.

🇩🇪:"fuj ne.. ale někdo kdo je mu blízký~ zkus se zamyslet a třeba ti to dojde~"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 30, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

🇨🇿Multiship oneshots🇨🇿Kde žijí příběhy. Začni objevovat