Czechia pov:
Ame. Stát, který se mi líbí už od základní školy. Je velkej a silnej. Jeho rodina je nejznámější na světě společně s rodinou ruska. Má dokonalý život, Spoustu přátel a Holek co ho každou chvíli sváděj. Je chytrej, vtipnej, pohlednej, prostě chodící dokonalost. A pak jsem tu já. Z rodiny mi zbyl jen bratr se kterým jsme zajímaví asi jako příbalový leták z teska. Takže nic moc. Jsem malý, nedokonalý, slabí, nepopulární, prostě praví opak Ameriky. Nemám moc přátel. Hodně lidí mě nenávidí a smějou se mi, ale i přez ty všechny rozdíly co s amem máme ho šíleně miluju. Na to abych mu to ale řekl jsem až moc stydlivý.
To všechno jsou věty co mi každý den běží v hlavje. Seděl jsem v lavici a místo tabule sledoval ten nádherný stát pár lavic ode mě. Učitelka nám oznámila že se máme dát do dvojic, mě to ale vůbec nevyrušilo. Ame měl hned celou třídu k dispozici, a na mě měl zase někdo vijít jako poslední. Sledoval jsem jak se ame zvledl aby se porozhlédl po třídě. Potom se podíval směrem ke mě a když si všiml jak na něj čumim usmál se. Zčervenal jsem a odvrátil pohled. Cítil jsem ale jak se vydal směrem ke mě. Šíleně jsem zčervenal. Zastavil se u mé lavice a mile se na mě podíval, zatím co já držel letmo oční kontakt.
🇺🇸:"můžu si přisednout nebo si mám stoupnout do fronty? "
Zavtipkoval a trochu se zachichotal.
🇨🇿:"h-hádej.. "
Ame se nad mou odpovědí jen pousmál a sedl si vedle mě. Úča před nás položila papír a prostě jen řekla ať to vypracujem. Ame si papír převzal a vrhl se do něj. Já se i přez všechnu mojí snahu nedokázal pořádně soustředit, a tak zatím co mi to ame vysvětloval tak jsem si ho prohlížel a hltal každou sekundu vedle něj. Užval jsem si jeho přítomnost, jeho vůni, jeho dech, jeho pozornost, a obecně to že si mě vybral. Ze všech těch lidí..
Po chvíli amemu došlo že ho vůbec nevnímám tak mi zamával rukou před ksichtem a dal mi vypočítat jeden příklad z toho prokletýho z papíru.
🇨🇿"Uh-já -.. Ehh.. 43?"
Řekl jsem rychle bez sebemenšího váhání, jen proto abych nevipadal jako blbec že ho neposlouchám, ale tím že jsem to řekl špatně, cojž mi asi po 3sekundách docvaklo, jsem ze sebe jen udělal ještě tak 2x většího blbce než bych byl kdybych neodpověděl vůbec.
Ame mi dal pár dalších příkladů na které jsem odpověděl podobně hloupě jako na ten první.
🇺🇸:"no.. Jde ti to skvěle! Hehe "
Zasmál se mi ame.
🇨🇿:"p-promiň, asi hold při hodinách nedávám moc pozoru"
Řekl jsem sklesle protože jsem si myslel jak jsem ho sklamal.
🇺🇸:"noo.. Mohl bych tě to u nás doma poškole doučit, jestli Teda nechceš bejt takhle inteligentní i na dále. "
No tomě poser.. Dnešek už nemůže bejt lepší!
🇺🇲:"navíc nikdo není doma, takže Budem mít klid, chceš? "
Zeptel se, a moje odpověď byla okamžitě jasná.
🇨🇿:"j-jasně moc rád! "
Odpověděl jsem možná až moc rychle potom co to dořekl.
🇺🇲:"Heh.. no dobře, takže domluveno."
Řekl a furt se na mě trochu šklebyl. Celej můj mozek byl v panice, zatímco sem se na něj jen usmál.
Time skipp
ČTEŠ
🇨🇿Multiship oneshots🇨🇿
Любовные романы⚠️Vstup na vlastní nebezpečí⚠️ ❗Všechny části co jsem si připravila jsou 15+ (až na výjimky)a obsahují Česko(Protože prostě multishipuju česko) , můžu ale napsat i nějaký ten příběh přímo na vaší prosbu :D❗příběhy se od sebe můžou lišit protože js...