SCP-001 / Anlatılanlar Gerçek Kurgusal Hikaye ile Aynı Değildir!

41 5 4
                                    

SCP VAKFI, 2008 yılında vakıf aktif olmuştur. Yıllardır Anomalileri inceleyen bu vakıf tehlikeli varlıkları,nesneleri alıp koruma,saklama ve muhafaza ederler. Bu varlıklar,nesneler SCP olarak adlandırılır. SCP'ler 9999 tane olduğu biliniyor fakat belli değil yakında öğrenebiliriz. SCP'ler korkunç yüzleriyle aslında iyi ki muhafaza ediliyor dedirtiyor. Evet artık başlayabiliriz...

Bölüm 1 | SCP 001

SCP-001, 34 tane olan hangisi gerçek bilinmeyen ve gizli tutulan bir SCP'dir
Broken god, Maksur sınıfında olan yani parçalara ayrılmış bir Scp'dir, tanrı tarafından Scarlet King'i durdurması için görevlendirilen bir varlık, diğer bir amacı evreni korumak fakat vakıf evrene ciddi hasarlar vere bileceği için buna izin vermiyor.

Scarlet King, en yaşlı tanrıdır, sonsuz evreni ele geçirmiş mistik bir canlı, hikayesi şöyledir;

Scarlet King yaşadıkça acı çeken bir yaratıktır ve acı çektiği için bunun sorumlusu olan tanrıdan intikam almak ister bu yüzden tanrıdan intikam alıp gerçekliği yok etmek istiyor bu amacını yerine getirmek için kardeşlerinin gücünü alıp kinetik enerjiye dönüştürdü ardından
karısından bir çocuk yaptı soyunun devam etmesi için çocuğu ile ilişkiye girdi ve 7 çocuğu oldu bu çocukların hepsi vakıf tarafından öldürüldü fakat 2'si SCP-999 ve SCP-682 olarak hayata geri geldi. SCP-999 ve SCP-682 kendileri arasında bazen anlaşmazlıklar bulunuyordu. Bir gün SCP-999 vakıf'da bir bilim adamının gizlice dosyaları karıştırıyordu ve bunu SCP-682'de görmüştü. O an ikisi zıt düşünceleriyle inatlaştılar ve biri dur yapsın biri ise onu engelleyelim gibisinden düşünceler ile kendi aralarında bir türlü anlaşamadılar. Bilim adamı ise çoktan karıştırmıştı dosyaları SCP-999 onu engelleyelim düşüncesindeydi ve o andan itibaren SCP-999 ve SCP-682 anlaşmazlıkları artık fazlalasmıştı. O dosyaları karıştıran Bilim adamı ise Mark Sluberg'di. Mark Sluberg, 1976 yılında doğmuştu. Babası Alman Annesi ise Amerikan'dı. Mark Sluberg SCP Vakfının En önemli Bilim adamlarından birisiydi ama şimdilik bu kadar bilgi yeter onun hakkında ilerideki bölümlerde onun hakkındaki bilgileri daha fazla veririz. Neyse konumuza gelelim SCP-001 Vakıf'da aktif olan SCP'di ve vakıf'da bilim adamları arasında bazen geziyordu. Vakıf bilgilerini çok iyi bir şekilde saklıyordu. Dünyada hiçbir verileri yoktu ve bu veri koruma işine çok güveniyorlardı ama yakın bir zamanda küçük bir veri sızıntısı her şeyi degistirecekti.

BÖLÜM 1

S O N

SCP | Secure, Contain, Protect |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin