SCP-173, donatı, beton ve Krylon sprey boyasından oluşan insansı bir heykeldir. Doğrudan gözlemlendiğinde hareketsizdir, ancak insanların görüş hattı kırıldığında insanlara saldırır ve boyunlarını kırar. Son derece hızlıdır, gözlemcinin gözlerini kırptığı sürede birkaç metre hareket edebilir.
SCP-173 bu yüzden Özel Konteyner'de saklanırdı. Görüş hattı SCP-173'e karşı asla kırılmamalıdır. Konteynere girmek için görevlendirilmiş personele göz kırpmadan önce birbirlerini uyarması konusunda talimat verilir. Nesnenin boyun kırarak veya boğarak saldırdığı rapor edilmiştir. Personel, içeride kimsenin bulunmadığı zamanlarda konteynerden taş kazıma sesleri duyulduğunu rapor etmiştir.
SCP-173 Yerde kırmızımsı kahverengi madde dışkı ve kan karışımı bir şey bırakıyordu ve Bu materyalin kaynağı bilinmiyor. Bölge iki haftada bir temizlenmelidir.
(O bölgedeki materyal şey çok zor temizleniyordu)SCP-173, İlk vakıfa geldiğinde personeller ve bilim adamları arasında şu dedikodu çıktı;
- Bu heykelimsi nesne acaba nasıl bir yaratıktı, gibisinden bir sürü dedikodu vardı.
Vakıf'ta bu dedikoduları ilk çıkaranlardan birisi ise personellerden birisi olan John'du. John bu vakıf'a gelen ilk personellerden birisiydi. Neyse SCP-173'e dönelim.
SCP-173, 1993 yılında Site-19'a transfer edildi. Kökeni henüz bilinmiyor amabu heykel çok ama çok rahatsız edici bir görüntüsü vardı. Sİte-19'da bile personeller arası dedikodu çıkmıştır ama bilmiyoruz. Bir gün 4 personel SCP-173'ün olduğu Özel Konteyner'e gireceklerdi ama bır sıkıntı vardı. 4. personel'in boğazı ağrıyordu ve bu onun bazen göz kontağı kurmak'ta sıkıntı çekiyordu.
Özel Konteyner'e girdiler ve 1. personel hemen göz kontağını kurdu ve diğer 3 personel girdi. Bilim adamları 4. personelde bir sıkıntı olduğunu düşünürken özel konteynerde 4. personelin göz kontağının kurması gerektiği söylendi. 1. personel göz kontağını çekti çeker çekmez 1. personel öldü ve 3,6 saniye'de ise diğer 3 personel'de vefat etti. 3 gün sonra 4. personelin boğaz ağrısı raporunu Bilim Adamları buldu.
Bilim adamları artık tecrübe edinmişti. SCP-173 hakkında bildiklerinin dışındaki bilgilerin sadece birazını öğrendiler. Vakıf artık yeni personeller yeni bilim adamları arıyordu ama nasıl yapacaklardı. Çünkü verilerinin dünyaya veya başka kimselere sızmamalarını istiyorlardı. Bilim adamları şu fikri dile getirdiler;- Bilim adamlarını çoğaltmak? fikrini çoğu bilim adamı düşünüyordu.
Ama sıkıntı şuydu ki bu zor'du. Vakıf bu zorlayıcı işi yapmak istiyordu ve yaklaşık 2 hafta sonra deneylere başladılar. Deney'de 3 bilim adamını klonlayacaklardı. Deney sonucu bilim adamları klonlaştı ama 3/1'i klonlaşmıştı. yani bu demekki bu iş o kadar da iyi değil sonucuna vardı Vakıf.
Bilim adamlarının tanıdıklarını alıp beyinleriyle oynayıp bilim adamı yaptılar.
O günden sonra SCP-173'e özel birşey olmadıkça Özel Konteynerinde saklı tuttular.BÖLÜM 2
S O N
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCP | Secure, Contain, Protect |
HorrorSCP Vakfı, aynı adlı internet tabanlı işbirlikçi yazma projesi tarafından belgelenen kurgusal bir vakıftır. Web sitesinin kurgusal evreninde SCP Vakfı, SCP'ler olarak adlandırılan doğal hukuku ihlal eden bireyleri, varlıkları, yerleri ve nesneleri s...