SCP-939-1, -3, -19, -53, -89, -96, -98, -99 ve -109, Silahlı Biyo-Sınırlama Alanı-14 içinde bulunan Hücre 1163-A veya 1163-B, 10 mx 10 mx 3 m'lik muhafaza odalarında tutulur. Her iki hücre de çevresel olarak düzenlenir ve negatif basınç altındadır, duvarları betonarme olarak inşa edilmiştir. Bu hücrelere erişim, bir dış dekontaminasyon odası ve iç gaz geçirmez çelik güvenlik kapıları ile düzenlenir. Gözetleme pencereleri, 100 kV elektrikli ağ ile korunan, 10 cm kalınlığında lamine balistik camdan yapılmıştır. 16° C' lik bir sıcaklıkta nem %100'de tutulur. Örnekler, kızılötesi kameralarla her zaman izlenir. SCP-939'a, muhafaza alanlarına veya gözlem odalarına erişmek için Dördüncü Seviye yetkilendirme gereklidir.
SCP-939-101 dokularının çekirdek sıcaklığı kriyojenik korumadan çıkarılırken izlenmelidir; çekirdek sıcaklığının 10 ° C'yi aşması durumunda, dokular ilgili tanklarına geri gönderilmeli ve tüm testler yetmiş iki (72) saatlik bir süre boyunca askıya alınmalıdır. Çekirdek sıcaklığının 10 ° C'yi aşması dışında, SCP-939-101 dokularının araştırılması, sallanma ve serbest bırakılma isteği tolere edilebildiği sürece devam edebilir.
SCP-939'un küçüklüğü iki (2) ayak üstünde insana benzer aynı insanın küçüklüğü olan bebeklere benzerler.
SCP-939'un solunum sistemi körelmiştir ve AMN-C227'yi yaymanın ötesinde görünürde hiçbir amaca hizmet etmez (aşağıya bakın). SCP-939'un beslenmesi için belirgin bir fizyolojik ihtiyacı ya da tüketilen dokuyu sindirmenin herhangi bir yolu yoktur ondan dolayı bir canlı yediğinde onu sindirmesi oldukça zordur. Bilim adamları Solunum sistemini geri getirmek istese de birçok deneyler sonucu başarısız olmuşlardır. Deneylerin birisinde SCP-939'un özel muhafaza odalarına içeri 5, Dışardan izlenmesi ve rapor çıkarılması için 6 Bilim adamı görevlendirilmişti. Bilim adamlarından birisi ise SCP-001 bölümünden hatırlarsanız Mark Sluberg'di. Mark Sluberg, Deney'deki en tecrübeli en yetkili kişiydi. Dışardan izlenmesi ve rapor edilmesi için görevlendirilen 6 bilim adamından birisiydi. Mark, Deneyi izledi ve raporda şunu açıkladı;
- SCP-939 nesnesinin Solunum sisteminde bir körelti onu engelliyor, gibisinden açıkladı.
O deneyden sonra SCP-939 nesnesininden artık Solunum sistemi üzerinden deney yapılmayacağı iki (2) gün sonra SCP Vakfı tarafından açıklandı. Bilim adamları diğer SCP nesneleri üzerine hazır bir deney,raporlar yaptılar ve bu raporlar SCP nesneleri üzerinde anında sonuç çıkartıyordu. Artık daha hızlı deney sonuçları oluyordu.
SCP-939 nesnesinin yavrularıyla iki (2) ayak durması için deneyler yapılıyordu. Bunun amacı büyüyünce hem iki (2), hem dört (4) ayak üzerinde durmalarını sağlıyordu bu deney. Ama yavrular çok sıkıntı çıkarıyorlardı. Deney, Özel Muhafaza odalarında yapılmak istendiğinde yavruların 3/1'inde ölüm oluyordu ve bu deney o anda durduruldu. Vakıf, SCP-939 nesnesi üzerine deneylerin tamamen kesti.
BÖLÜM 3
S O N
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCP | Secure, Contain, Protect |
HorrorSCP Vakfı, aynı adlı internet tabanlı işbirlikçi yazma projesi tarafından belgelenen kurgusal bir vakıftır. Web sitesinin kurgusal evreninde SCP Vakfı, SCP'ler olarak adlandırılan doğal hukuku ihlal eden bireyleri, varlıkları, yerleri ve nesneleri s...