ep 5

249 29 5
                                    

ÖZÜR DİLERİM AMA LÜTFEN BANA KEKO OLMAYI HATIRLATIN (Grubunu oluşturdunuz.)

Chan Hyung ve Changbin Hyung kişisini eklediniz.

siz;
Özür dilerim
Özür dilerim
Özür dilerim
Özür dilerim
Özür dilerim

Changbin Hyung; Tamam, Jeongin sus

Chan Hyung; Ben affettim

siz;
Peki, öğretecek misiniz?

Chan Hyung; Öğretiriz de okuldan iyi notlar getirmezsen istediğin hiçbir şeye kavuşamadan elitlerin arasındaki keko tiplemenle kalırsın

Changbin Hyung; Hay o ağzını öpeyim

Chan Hyung; ;)

siz;
Ne derseniz o büyük abilerim

Chan Hyung; Güzel

Changbin Hyung; Hyunjin de keko olmayı öğrenmek istiyordu

Saat üçte halısahanın yanındaki parka çekirdek kola getir

Son söz benim bir şey yazma.

===

Jeongin, saat üçten önce eve uğrayıp yeni aldığı adidasları giymiş mahalle marketinden de siparişleri aldıktan sonra parka ilerlemişti. Hyunjin denen çocuğun da onlarla olacak olması sinirini bozsa da aldırmamayı tercih etmişti, okuldaki zorbaları bugün onunla yeterince uğraştığı için morali zaten bozuktu.

Parka vardığında banklardan birinde oturan Hyunjin'i gördü. Siyah adidas takımıyla ikisi çift gibi olmuştu. Saçlarını geriye yatırırken onun aksine şapka takan çocuğun yanına ilerleyip oturdu. Hyunjin, ona baktığında Jeongin de ona döndü.

"Sen, neden geldin buraya?"

Hyunjin, şapkasını çıkarıp düzelttiği sırada Jeongin'in burnuna mis gibi şampuan kokusu dolmuştu. Jeongin'e bakıp omuz silkti.

"Agresiflik ve barbarlık öğrenmeye."

"Keko olmak barbarlık değildir, bir sanattır."

"O zaman bir sanat öğrenmeye geldim."

"Senin gibi elit biri buna nasıl uyum sağlayabilir ki? Sen hayatında hiç keko oturuşu yaptın mı?"

"Hayır, ne kadar zor olabilir?"

"Görürsün." Ve o sırada uzaklardan parlak çizgili adidası ve siyah adidas şapkasıyla Changbin gözüktü. Onu ilk gören Hyunjin olduğu için ilk o bakmıştı. Changbin önlerine gelene kadar sessizce beklediler. Jeongin ayağa kalkınca Hyunjin de kalktı.

"Hazır mısınız?" İkisi de kafasını salladı. "İlk dersimiz oturuş. Çekilin bankın önünden." İkisi de bankın önünden çekildiler. Changbin, bakın önüne geçip onlara döndü. Bacaklarını açıp biraz eğildi. "Bakın şimdi bu pozisyonda başlıyoruz." Biraz aşağı yukarı eğilip kalktı. "Siz şimdilik acemi olduğunuzdan böyle ısınma hareketleriyle öğretiyorum." Aynı hareketi tekrarlarken karşısındaki çocuklar da onu izliyordu. "Böyle gerindikten sonra hoop," Bankın ucuna zıplayıp keko oturuşu yaptı. "Böyle zıplayıp hızlıca pozisyona geçiyoruz. Sonra," dirseklerini dizlerine dayayıp sağına soluna baktı. "Böyle mahalleyi gözetliyoruz." Jeongin, kafasını salladı. Daha önce başkalarını böyle yaparken görmüştü ama Hyunjin için çok karmaşıktı. Bu nasıl bir oturuştu?

kim kime dum duma ㅇ HYUNINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin