5. bölün Osman ve Yasir kavga ediyor Yasir Osman'ı hastanelik ediyor.

5 1 0
                                    

Yasir ve Duygu Osman'ın ne işler çevirdiğini anlamıştı.
Ama hala Bodrum kattaydı dün gece yaşananlara rağmen Osman evine gitmemişti. Duygu sinirle Osman'a bakıyor Yasir de Duygu'dan daha sinirli ve daha Hırslı bir şekilde Osman'a bakıyor 3 kuzenin bakışması bittikten sonra" Tamam Yasir başlıyor.
Osman Bırak bu işleri sonra sen yanarsın. Osman Siz aşkı bilmiyorsunuz. Cin gitmişti. 3 kuzen başbaşa kalmış konuşuyorlardı bu sen yanarsın sözünden sonra Osman bağıra bağıra sil askı bilmezseniz! Dedi.
Duygu ya Osman abi ben senin akılsız olduğunu biliyordum bu kadar akılsız olduğunu bilmiyordum ya Osman abiciğim dinle aşk mı olur? Osman abiciğim Ayrıca da şöyle bir konu var ki Sen insansın fakat O insan değil başımız belaya girecek Lütfen bu işleri bırak. Osman o insan olmayabilir Fakat ben onu çok seviyorum..
Ama o bizim ailemize uygun değil dedi bu sefer Duygu.
Yasir Yeter artık Osman. Başımızı belaya sokmaktan başka bir işin yok. Yasir en sonunda patlamıştı Osman'a öyle biri dövdü öyle biri dövdü ki hiç yapmadığı şey yapmıştı Osman yoğun bakımlık olmuştu onu korumaya gelmemişti sevgilisi O siz aşkı bilmezsiniz diye bağırdığı sevgilisi onu koruyamam işte.
Haydi millet oy bekliyorum Bu kitabın senaryosunu çok azıcık bir şey değiştirdik onarım okuyan kişiler daha çok beğenirler.

Mezarlıktaki DehşetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin