duygu ve Yasir ölüm ile burun buruna

1 0 0
                                    

Duygu veya Siri uyandılar. Yasir korkuyordu duygu da öyle birbirlerine baktılar. Doktorlar Osman'ın ölüm haberinin Çocukları yıkacak bir haber olduğunu çok iyi biliyordu. Ama söylemek zorunda kaldılar.
O gece duygu uyuyamamıştı. Şok içindeydi. Hala ne olduğunu anlayamamıştım. Yasir her şeyi anlıyordu fakat çok geçti kafasındaBir Çok? duygu gece uyuyamamıştı hala hiçbir şey anlamıyordum şok içindeydi bu kadar şeyin bir anda nasıl olduğunu çok merak ediyordu. Yasir her şeyi anlamıştı bir yandan da o kadar sinirliydi ki Osman'a sayıyordu sanki bir yandan da üzülüyordu. Kuzeninin ölümüne. Yasir söze girdi sence ne olacak? Duygu bilmiyorum Yasir dedi. Yasir ve duygu iyidir. Fakat çok stres yapıyorlardı. Çok korkuyorlardı. Duygunun aklına sürekli Osman geliyordu. Biraz korkuyordu biraz sinirleniyordu biraz da üzülüyordu. Ve duygu sinirle girmeseydi bu kötü yollara? Ne olurdu yani? Ben sinirleniyorum. Biz demedik mi ona? Böyle yapma diye? Ama o dinlemedi. Dinlemedi ve şimdi de cezasını o çekti. hem biz de tehlikeye girdik. Yasir yeter artık duygu. Şuna Üzülmeyi bırak! Boş ver. O artık kendi için çizdiği kaderi yaşadı ve sonunda da öldü. Evet ben de senin gibi sinirleniyorum senin gibi deliriyorum korkuyorum ve üzülüyorum ama boş ver.
Duygu gözünü kırptı. Yasin'e baktı. 30 saniye geçti aradan ve doktor çıktı. Çocuklar boş verin. Üzülmeyin bu kadar. doktor onlara öyle söyleyip gitti. aradan 2 saat geçti ve birden kapı açıldı kapının önünde simsiyah bir ışık vardı ne olduğunu bilmiyorlardı. İkisi de şaşkınlık içindeydi. Yasir duyguya duygu da Yasin'e bakıyordu. Ve Yasir sinirle bağırdı çık ortaya! Kim sen çık. Çık diyorum sana. Duygu salak mısın sen ya? Ne bağırıyorsun? Dedi. Yasir sus boş konuşma.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mezarlıktaki DehşetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin