Lorena e heq telefonin: "Me fal nese bera gabim qe ta tregova por mendova se eshte me e mira per ty. Sdua te lendohesh me ate femer Mishel!"
Mishel: "Jo bere mir qe ma tregove! Por dije se asnje femer nuk luan me mua! Ska lindur akoma ajo femer tme mashtroj mua!"
Lorena: "Te lutem mos i trego qe ta tregova un foton, sdua te kem probleme me te!"
Mishel: "Mos u shqeteso,ri e qet!"
Aty hyn doktori dhe pyet Mishelin: "Si ndihesh djalosh?"
Mishel: "Doktor... Jam shume me mire faleminderit, vetem dua te dal sa ne shpejt qe ketu."
Doktori: "Epo dhe une pikerisht per kete erdha, neser ne mengjes do te nxjerrim."
Lorena: "Ahhh sa mirr,me ne fund!"
Mishel: "Uff shyqyr, faleminderit doktor!"Gabriela shkon ne shtepi teper e lenduar dhe e merzitur.Andrra ndodhet ne sallon duke fshire pluhurat dhe e sheh me ate fytyren e merzitur.
Andra: "Zonje,keni nevoj per ndonje gje?"
Gabriela: "Jo!"
Pasi ngjitet ne dhome Andra shkon me vrap ne kuzhine I tregon dado Rozes.
Andra me dado Rozen shkojne shume mir te dyja.
Andra:"Hiii zonjee vec ta shihje Gabrielen si erdhi! Me nje fytyr te varur dhe sikur te ishte kthyer nga ndonje varrim."
Dado Roza: "Tu thafte goja llafezane! Ske pune tjeter ti vetem te meresh me llafe! Shko mbaro punet atje!"
Andra:" Uaa! Po ca thash un tani?" dhe iken te mar pluhrat,ndersa dado Roza ngjitet ne dhome tek Gabriela per ta pare. Ato flasin te dyja per Mishelin dhe situaten qe ndodhi me te. Gabriela ndihet shume e cuditur dhe konfuze ndersa dadoja i keshillon te flasi me sesben me te dhe tja shpjegoj situaten me kembngulje.Ne darke Gabriela me familjen po darkojne.
Gabriela: "Teze po ndihesh me mire?"
Alma: "Po bija ime shume me mire. Tani mund te dal pa frike nuk ndihem me e lodhur,madje sot shkova ne kishe vetem dhe bera nje shetitje per te mar pak ajer."
Gabriela: "Sa mire! Me behet shume qefi teze."
Pasi mbarojne darken ulen ne sallon dhe Andra i sherben caj. Nderkohe bie zilja dhe Andra shkon te hap deren. Eshte avokat Sergio,hyn dhe ulet me to.
Gabriela: "Zoti Sergio si jeni? Deshironi ndonje caj apo kafe?"
Sergio: "Nje caj do ishte mire"
Alma: "Sergio me behet shume qefi qe te shoh! "
Sergio: "Edhe mua Alma,por erdha ne kete ore sepse kam dy lajme te mira! Ne fakt njeren se di si mund ta merrni."
Gabriela: "Fol zoti Sergio! Cfare eshte?"
Sergio: "E para... Laura eshte e mbrojtur me ligj dhe askush smund ta preki atje brenda."
Alma: "Ohh Zot sa mirr! Sergio shume faleminderit, te betohem me hoqe nje bare te madhe."
Gabriela: "Faleminderit zoti Sergio!"
Sergio: "Ju lutem kjo eshte puna ime! Per me teper je ti Gabriela qe duhesh falenderuar qe kerkove mbrojtjen e motres tende."
Alma: "Gabriela eshte nje engjell, ka nje zemer teper te mire. "
Gabriela: "Mire tani I leme keto falenderime,bera detyren si moter e madhe. Po lajmi tjeter zoti Sergio?"
Sergio: "Eemmm...Manuel Robles...e arrestuan! Tani ndodhet ne burg!"
Alma: "Ahh sa mir! Mir ti behet!"
Dado Roza: "Ai maskara meriton te kalbet ne burg gjith jeten!"
Gabriela: "Ai do me paguaj tek tek cdo gje! Cdo gje!"Te nesermen heret ne mengjes Gabriela shkon ne spital pasi ka folur me doktorin dhe I tha se Misheli do dal.
Kur hyn tek dhoma e tij gjen Lorenen duke ndihmuar Mishelin te vishet.
Ajo shtanget por e mban veten dhe ashtu serioze me nje ton te eger I thote:"Erdha per te mbyllur llogarin e qendrimit tend!"
Misheli: "Cfare? Ne asnje menyre! Nese erdhe ketu per tme ulur mua duke me permendur leket e tua harroje! Ske pune ketu keshtu qe largohu!"
Gabriela: "Degjo ketu tii! Ti je puntori im okej! Je pergjegjesia ime! Ti u plagose ne varken e kompanis simee duke punuar per kompanin time dhe kjo gje bie mbi pergjegjesin time. Spo e bej kete nga qefi apo nga ndonje arsye cfare mendon ti, po e bej si pronarja jote sepse eshte detyra ime dhe pergjegjesi e imja!! E ke te qarte kapiten?!"
Misheli e sheh me inat: "Mese e qarte,shefe. Shume e qarte!"
Gabriela: "Po shkoj te mbyll llogarit me doktorin ateher." dhe del nga dhoma.
Pasi mbaron pune hyn prap ne dhome dhe I thote Mishelit: "Eja te coj ne shtepi!"
Mishel: "Nje minut! Mos te dukem gje lodra jote qe mund ta komandosh sipas qefit?"
Gabriela: "Per te njejten arsye qe te thash me pare po e bej dhe kete dhe derisa ti te sherohesh komplet dhe te jesh gati per pune une do jem ne kujdes per ty. "
Mishel: "Harroje! Bere ca doje tbeje,mjafton! Nuk do vi me ty,cunat po vine per mua do mar taksi!"
Gabriela: "Mishel leri kokfortesit tani!"
Mishel: "Gabriela te lutem me ler te qet! Nuk dua te vi me ty,pike! " I thote ai pak me tonin e larte.
Lorena: "E degjove qe Misheli nuk do te vij me ty,mjaft tani! Dhe sa per shendetin e tij mos u merakos,une do kujdesem per te pa u ndar asnji cast nga ai."
Gabriela e sheh Mishelin ne sy e lenduar nga sjellja dhe fjalt e tij ndersa Misheli e sheh me nje inat she zemerim.
Aty hyjne cunat dhe Santiago i thote Mishelit se taksia po pret posht.
Gabriela iken e merzitur ne kompani ndersa Misheli me Lorenen me Santiagon dhe Kristianin shkojne ne shtepin e Mishelit.
YOU ARE READING
" GRUAJA PA ZEMER"
RomanceGabriela dhe Laura Monterro jane dy motra jetime qe te vogla te cilat u rriten nga tezja dhe dadoja e tyre.Ato jane shume ndryshe nga njera-tjetra.Gabriela nje vajze e zgjuar, e embel ,e dashur dhe mjafte e pasur,pronare e nje kompanie imobilare. L...