Gabriela hyn tek dhoma ku ndodhet Alma ulet aty tek krevati i saj dhe i kap doren duke qare.
Gabriela: "Tezee,tezja ime e mire...Se ke iden sa me dhemb te te shoh ne kete gjendje.Ti duhet te rikuperohesh une kam nevoj per ty,smund te me lesh vetem.Me fal per sjelljen time ndaj teje,teze te lutem te premtoj qe nuk do sillem me ashtu me ty." dhe ashtu duke qare i puth doren.Misheli eshte ne shtepin e tij shtrire duke menduar zenken e fundit me Gabrielen.Me pas mendon kur e pa Gabrielen per her te pare dhe qesh me vete.
Aty vijne cunat dhe ulen per te biseduar.
Santiago: " Sot ne darke Lolo do na japi birrat kapiten."
Lolo: "Ahhh mezi po prisje ti hee,vetem i bie qylit."
Mishel: "Epo vet doje mor burr sdim gje ne."
Kristian: "Cuna duhet te kerkojm nje pune se zben smund te rim pa pune kemi qeran per te paguar dhe shume shpenzime."
Lolo me fytyre te ngrysur: "Poo...e vertete😏".
Misheli serioz: "Khe khe,cuna degjoni mendoj se nuk bet mire qe refuzuat Amarin qepar.Nuk eshte nevoja te mbani anen time dhe te qendroni pa pune,nuk mund ta lejoj kete ."
Santiago: "Joo kapi jo ne nuk shkojm atje pa ty,harroje!".
Mishel: "Ejjj,me degjoni! Une nuk vij atje dhe kjo eshte pune per mua,ju shkoni te punoni ju duhet puna mos ja fusni kot."
Cunat mendohen dhe shohin njeri tjetrin ne sy.
Misheli: "E kam seriozisht nuk me mbetet hatri,mund te shkoni te punoni ska asgje,une do dal neser te shoh nje pune tjeter."
Lolo: "Por Mishelll..."
Mishel: "Nuk dua por! Neser qe ne mengjes ju dua ne krye te detyres smund tja besoj varken askujt tjeter pervec juve,okej! Smund te vej ne duar te huaja ajo varke e imja prej vitesh."
Cunat tundin koken dhe pranojn te shkojne ne kompanine e Gabrieles.(Ne darke ora 8)
Cunat jane mbledhur tek bari i zones dhe porosisin birra po aty mungon Kristiani.
Mishel:"Po Kristi?"
Lolo: "E telefonoi Amari te shkonte tek kompania sbesoj te vonohet."
Mishel: "Ah okej."
Kamarierja sjell birrat e veshur shume seksi dhe eshte shume e bukur.
Kamarierja
: "Me falni pak cuna!" sherben birrat pak e perkulur.Cunat e shikojn dhe bejne me shenja me sy nga te pasmet e saj qe i ka shume te bukura.Pasi i sherben birrat e perkedhel Mishelin nga fytyra dhe e i thote: "Bukurosh,te befte mir birra!"
Cunat duke qeshur: "Uuuuuu"
Misheli qesh dhe e shtrengon nga te pasmet: "Faleminderit embelsire".
Ajo iken duke qeshur dhe cunat ngacmojne Mishelin.
( Keshtu eshte veshur Misheli keshtu vishet ne perditshmeri gjithmon)Aty vjen Kristiani: "Hejj ju paskeni filluar pa mua te kenaqeni he?"
Lolo: "Hahaha ajde ajde Kris humbe nje moment super eksitus".
Kristian ulet dhe porosit birre: "Cfare paskam humbur?"
Santiago: "Ajo kamarierja bukuroshe po joshte Mishelin dhe Misheli e kapi nga te pasmet".
Kristian: "Juhuu...kapiten ti nuk le rast te iki nga duart."
Misheli: "Cte bej une qe me ngacmojne vet...nejse cdonte Amari?"
Kristian: " Me tha te shkoja pastaj tek magazina ta mbyllja sepse ai do shkonte ne spital tek zonja Gabriela."
Misheli; "Tek Gabriela? Ne spital? Pse?"
Kristian: " Ka shtruar tezen atje nuk e di me saktesi".
Santiago: " Epo mire, nuk na intereson ne vazhdojm te bejm qefin tone"
Misheli cohet dhe i thote cunave se duhet te shkoj pak deri diku se ka harruar dicka dhe iken.Cunat habiten.Gabriela ndodhet me Sergion tek kafeneja e spitalit duke pire kafe dhe Gabriela e pyet : "Zoti Sergio cfare ishte ajo gjeja delikate qe i that tezes sime rreth Laures?"
Sergio: "Hmmm epo...shiko nuk e di me saktesi sesi ka ndodhur ngjarja por Laura eshte arrestuar per vrasje ndodhet brenda ne qeli dhe me telefonoi per ndihme."
Gabriela shtanget: "Per vrasjee??! Laura vrasesee?".
Sergio: "Nuk e di Gabriela do nisesha atje por kjo ngjarja e Almes me pengoi te shkoja ajo do jet duke me pritur."
Gabriela: "Smund ta besoj kete por nese Laura ka kryer nje vrasje ateher meriton te denohet."
Sergio i habitur: "Nese Laura shpallet fajtore kam frike se Alma sdo e pres aspak mire."
Gabriela: "Do merem une me te do jap maksimumin qe tezja ime te jet sa me e qet. Zoti Sergio ju duhet te shkoni tek Laura ketu jam une dhe dadoja."
Sergio: "Po po ke te drejte do nisem menjeher tani te shoh cmund te bej per te."
Aty vjen Amar: "Mirmbrema!"
Sergio pi kafen me fund dhe largohet: "Mirmbrema dhe naten e mire me duhet te iki.Gabriela me njofto per cdo gje ketu."
Gabriela: "Ehe,edhe ju per Lauren,naten e mire."
Amar: "Zonje,si jeni? Mora vesh per tezen tuaj dhe erdha nese ju duhet ndonje gje."
Gabriela serioze: "Jo skam nevoj per asgje, faleminderit,tezja ime eshte mire tani po pushon."
Amar: "Mund te ulem?"
Gabriela e sheh cuditshem dhe i thot po.
Ai ulet dhe i thote: "Zonje dua tju them se peshkataret vendosen te vijne ne pune,neser ne mengjes jan ne kompani."
Gabriela: "Vertet? Ky eshte lajm i mire shume."
Amar: "Po mesa duket kapiteni i ka bindur te kthehen ne pune."
Gabriela: "Faleminderit Amar, me tregove se je i afte vertet per punen aty."
Amar duke buzeqeshur i kap doren Gabrieles: "Zonje une dua tju them se pervec si puntor tme shihnit edhe si nje shok ku mund te gjeni mbeshtetje per cdo gje."
Gabriela e shikon e cuditur.Aty vjen Misheli dhe sheh ata te dy te kapur prej dore.
YOU ARE READING
" GRUAJA PA ZEMER"
RomanceGabriela dhe Laura Monterro jane dy motra jetime qe te vogla te cilat u rriten nga tezja dhe dadoja e tyre.Ato jane shume ndryshe nga njera-tjetra.Gabriela nje vajze e zgjuar, e embel ,e dashur dhe mjafte e pasur,pronare e nje kompanie imobilare. L...