Chapter 29

109 10 1
                                    

Darke ora 21:00)
Misheli dhe cunat ndodhen tek bari ku shkojne cdo nate dhe po pine birra.
Aty ndodhet dhe Amari me shoket e tij.
Santiago: "Kapiten cfare te tha Amari qepar?"
Mishel: "Asgje me rendesi varja".
Lolo: "Djema sot dua te dehem dhe te qaj dhe te vuaj."
Cunat e shikojn te habitur.
Kristian: "Cfare te kapi Lolo?"
Lolo : "Ajo vajza qe shet biskota tek porti ishte sot me nje tjeter..."
Cunat qeshin
Mishel: "Une thash cfare kishe ore,per femra vuan ti te nxjerr une sa te duash."
Lolo: "Vertett? Dua nje te jete me te pasme te medhaja mmmmmm o Zott...ja ja si kjo qe po kalon ketu" dhe e ngacmon duke i fishkellyer.Cunat qeshin.
Aty vjen kamarierja qe ngacmon Mishelin e veshur super sexy sepse nuk eshte ne pune sot.
         ( Kjo quhet Lorena)

Ajo e fton Mishelin per te kercyer dhe ai pranon direkt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ajo e fton Mishelin per te kercyer dhe ai pranon direkt.Cunat e ngacmojne duke fishkellyer.
Ata kercejne te dy sepse muzika ne sfond eshte shume sensuale dhe ajo ngjit te pasmet e saj tek Misheli. Pasi kercejne disa minuta ajo i thote ne vesh duke e prekur nga trupi : "Deshiron te te fal nje nate te zjarrte sonte ? "
Misheli : " Mendoj se eshte pak shpejt akoma per kete. Le te argetohemi dhe pak ketu,si thua?"
Lorena: "Okej,bukurosh do pim disa shots tequila?"
Mishel: "Mmm me duket super,eja."
Dhe shkojne tek banaku i barit ulen aty dhe fillojne duke pire shotsa tequila njera pas tjetres. Cunat kan gjetur disa goca dhe po argetohen ndersa Amari po sheh Mishelin duke qeshur.
Pasi kane pire disa shotsa dhe jan dehur,ata po qeshin pa pushim  dhe Lorena i kerkon ta shoqeroj, e kap per dore dhe ngjiten lart ne nje dhome boshe e cila eshte e pronares se barit dhe e cila eshte dhe shoqja e saj e ngushte.Ashtu duke iu marre kembet futen ne dhome duke qeshur mbyllin deren me celes dhe fillojne te puthen.Misheli e plas ne mur dhe e ngreh ne krahe e shtrin ne krevat dhe fillon ta zhveshe.Ajo gjithashtu i heq bluzen dhe i zberthen xhinset.Ata kalojne nje nate te zjarrte te dy dhe i ze gjumi aty.

Te nesermen Misheli zgjohet dhe sheh se ndodhet lakuriq me ate ne krevat dhe shtanget.
<< Moss! Ahh Mishel ahh, je nje idiot>>
Ajo zgjohet dhe i thote Mishelit: "Mirmengjes zemer,si ndihesh pas nates se djeshme ? Ishte nje nate e zjarrte ,te dy u shfrenuam tejmase."
Misheli: " Ne pim shume dje! Mua sme kujtohet asgje tani!" dhe cohet te vishet.
Lorena: "Vertet ste kujtohet? Ti ishe nje bishe ne shtrat shpirt"
Mishel: "Degjo,kjo sduhet te perseritet me! Une sdua te bej seks kur jam i dehur pa vetdije!"
Kamarierja: "Cfaree?? Po tallesh ti?"
Mishel: "Jo! Ti je shume e bukur,je seksi,je terheqese por kaq! Ti perfitove nga rasti qe une isha i dehur dhe une dua te bej seks me vetdije jo i dehur."
Ajo cohet te vishet dhe i thote duke e perqafuar: "Okej le ta bejm me vetdije prap sot,si thua?"
Mishel e shtyn: "Degjo! Nuk dua te te krijoj shpresa te kota! Kjo ishte nje gabim dhe une ndihem shume keq qe ndodhi kjo,te lutem harroje! Nese do mund te jemi shoke por asgje me shume." dhe largohet qe aty per te ikur ne kompani.
Ajo e nxehur thote me vete<<Nese ti mendon se mund tme lesh keshtu gabohesh! Une nuk heq dor lehte! Ti do jesh i imi se sben!>>

Gabriela ndodhet ne zyre dhe asistentja i sjell kafene dhe axhenden e dites.
Ajo kontrollon punet duke pire kafen dhe aty hyne Amari: "Mirmengjes,zonje erdha tju sjell disa letra per ti firmosur i kerkon firma e transportit "
Gabriela: "Po mi jep ti shohe njehere".Aty hyne Misheli :" Mirmengjes! Me fal per vonesen zonje por...
Gabriela: "Nuk dua justifikime!! Te jete hera e fundit qe ndodh sepse nuk te toleroj ta dish! Cunat po te presin posht tek magazina ka ardhur transporti kane nevoje per ndihme"
Amar: "Duket qe u kenaqe shume dje tek bari me kamarieren kapiten prandaj u vonove, por mend per heres tjeter."
Gabriela e sheh Mishelin e habitur: "Cfare po thua Amar?"
Amar: "E pash dje tek bari duke u dehur me kamarieren e lokalit dhe u ngjiten me pas ne dhome kaluan naten me siguri".
Gabriela e sheh e habitur dhe me inat.
Misheli i nxehur : "Jeta ime private nuk ka cte duhet ty Amar! Te jet hera e fundit qe te degjoj te komentosh per mua! " dhe largohet.

Gjate orarit te pushimit te drekes ku te gjithe puntoret po hane,Gabriela del per ti hipur makines dhe perplaset me Lorenen e cila po hyn brenda.
Gabriela: "Hiiiii"
Lorena: "Upsss"
Gabriela: "Po ti moj nuk shikon ku ecen,ti nuk je puntore ketu ne kete kompani apo jo?"
Lorena: "Ajo qe spo shihte je tii! Ska cte duhet ty se cfare jam une! Shtyhu andej idiote!" sa ben dy hapa per te ikur Gabriela e kap prej krahu e kthen  perball vetes dhe i gjuan me shpulle gjithe inat. Lorena shtanget dhe e sheh e cuditur: "Si guxon ti injorante? Kush mendon se je ti te me gjuash mua?"
Gabriela: "Une jam Gabriela Monterro pronarja e kesaj kompanie dhe ketu te gjith duhet tme respektojne dhe tme binden!"
Ajo shtanget: "Pronarja?? Une nuk e dija"
Gabriela: "Cfare do ketu ?"
Lorena: "Kam ardh te takoj te dashurin tim."
Gabriela: "Po te paralajmeroj qe gjat orarit te punes nuk dua te vish ketu ta takosh sa here te teket,ketu ka rregulla dhe disiplin! Vetem gjate orarit te drekes do e takosh !"
Lorena: "Ne rregull,patjeter."
Gabriela iken futet ne makine ndersa Lorena futet brenda te takoj Mishelin.

  &quot; GRUAJA PA ZEMER&quot;Where stories live. Discover now