Teze Alma: "Zot,Zot i madh,ki meshir per vajzen time.Kujdesu per te"
Samanta: "Gabii, Gabii prit! Ku po shkon?"
Gabriela: "Samanta me jep celsin e makines"
Samanta: "Jo,Gabi do vi une me ty.Eja"
Gabriela e ndalon duke e shtyr me dore : "Jo! Dua te jem vetem.Me jep celsat ose do iki me taksi"
Samanta: "Ne rregull,urdhero.Me thuaj ku do shkosh te pakten"
Gabriela mer celsat dhe iken pa thene me asgje,hipen ne makin dhe iken me shpejtesi.
Tezja dhe dadoja dalin jasht dhe pyesin Samanten per Gabin.
Samanta i thote se ka nevoj te rri vetem sonte dhe mos ta shqetesoj njeri. Tezja sheh perreth kishes dhe vere se Laura nuk eshte.
Tezja: "Po Laura nuk erdhi ne dasem?
E pat gje ju?"
Samanta: "Jo,nuk e pash"
Dadoja: "Jo,Laura nuk u duk fare"
Pablo afrohet tek ato duke degjuar biseden.
Tezja: "Si ka mundesi qe nuk erdhi Laura qe dasmen e motres se saj.Ajo doli te rregullohej per dasmen"
Pablo i kerkon atyre ti coj ne shtepi pasi Gabriela mori makinen.Ato ikin me Pablon por tezja gjate gjith rruges mendohet per Lauren nese ka te beje me zhdukjen e Manuelit.Gabriela arrin ne shtepi dhe sheh zbukurimet e dasmes e ashtu e hidheruar plot inat futet brenda shkon ne tualet,mbush vasken me uje,heq fustanin e nuserise takat dhe getat,shikohet ne pasqyre heq karficat nga floku gjith inat dhe thote: "Manuel Robles! Do ma paguash kete qe me bere.Te betohem do ma paguash shtrenjt!"
Ajo futet ne vaske per tu lare dhe per tu menduar se cfare do ndodhe tani e tutje me te.Pablo sjell ne shtepi Almen ,dadon dhe Samanten.Alma i therret nje puntori aty jasht per ti hequr te gjitha zbukurimet. Ato futen brenda dhe aty vjen dhe Laura e pa rregulluar dhe e pa veshur per dasem.
Laura: "Ckemi"
Teze Alma : "Laura?!! Ku ishe gjith diten?"
Samanta e shikon qe seshte rregulluar dhe i thote: "Kjo veshje seshte per dasem Laura"
Laura: "Mora vesh qe Manueli nuk erdhi ne dasem.Braktisi motren time" thote ajo duke qare e normal duke u shtirur.Pablo e sheh me nje shikim te neveritshem dhe i thote: "Laura! Ti ishe ne apartamentin e Manuelit.Pse po genjen?"
Te gjithe habiten dhe e shohin Lauren cuditshem.Laura shtanget duke mos ditur cte thoje.
Samanta: "Laura cfare kerkoje ti tek shtepia e Manuelit?"
Laura: "Po, une isha tek shtepia e Manuelit.Por shkova ti kerkoja llogari per motren time.Per paturpesin qe beri duke u arratisur si burracak qe eshte" thote ajo duke qare dhe iken ngjitet ne dhome. Teze Alma e ndjek nga pas.
Samanta: "Nuk e di pse por Laura me duket nje femer e pabese.Gjithmone e ka urryer Gabin por shtiret sikur e do".
Pablo: "Laura eshte nje femer djallzore,kaq di te them".
Dadoja: "Edhe pse me vjen keq per te,por keni te drejte.Ajo e ka zili vigelushen time Gabrielen.Nejse une po shkoj te nderohem ishte nje dite e tmersheme."Pablo i thote Samantes se nuk e beson genjeshtren e Laures dhe se ajo me Manuelin jane dashnore dhe ja kane punuar pas krahve Gabit.
Samanta habitet por dhe e pret ne nje fare menyre pasi dhe ajo e ka dyshuar tek Laura por jo tek Manueli qe mund ta bente nje gje te tille.
Pablo iken per ne shtepi pasi i duhet te studioj sepse ai eshte ne vitin e fundit per doktoratur.
YOU ARE READING
" GRUAJA PA ZEMER"
RomanceGabriela dhe Laura Monterro jane dy motra jetime qe te vogla te cilat u rriten nga tezja dhe dadoja e tyre.Ato jane shume ndryshe nga njera-tjetra.Gabriela nje vajze e zgjuar, e embel ,e dashur dhe mjafte e pasur,pronare e nje kompanie imobilare. L...