Chapter 52

107 8 0
                                    

Gabriela: "Mishel? Dashuria ime?" i thote ajo e qeshur dhe shkon i hidhet ne qafe dhe e puth ne buze.
Misheli qendron serioz duke veshtruar Amarin me nje vetull ngritur.
Misheli: "Perse je ngritur nga krevati? Duhet te pushosh akoma se ke mar veten mire."
Gabriela: "Kush tha? Une jam shume mire,infermierja me tha se mund te dal sot ne mbremje"
Mishel: "Ah,ashtu? Sa mire! Po cfare kerkon ketu? "
Gabriela: "Une erdha per te pyetur per Amarin dhe po e ndihmoj te eci pak."
Amar: "Gabriela eshte nje shoqe e mire!Jam me fat qe e kam."
Mishel: "Te shkuara Amar!" i thote ai shkurt dhe e terheq pe dore Gabrielen dhe dalin nga dhoma.
Gabriela: "Mishel cfare ben?"
Misheli ndalon e leshon doren dhe i thote I nxehur: "Nuk me pelqen qe ishe tek dhoma e atitt dhe po qeshnit!"
Gabriela: "Ahhh,per ketee?"
Mishel: "Per kete,pse per cfare duhet te behem tjeter? Ka gje tjeter?"
Gabriela: "Mishel ,Amari rrezikoi per mua neper flak,ai u plagos per fajin timm dhe une mos te shqetesohem per te?! Cfare ke keshtu? Shiko Mishel nuk me pelqejn keto xhelozira pa kuptim,une te kam thene se te dua vetem ty,Amarin e shoh si nje mik kaq!"
Misheli ul koken dhe shfryn i tensionuar: "Me fal shpirt!" I thote ai duke iu afruar e duke i prekur fytyren me duart e tij : "Nuk duroj dot te shoh me nje mashkull tjeter aq me shume me dike qe do te bej per vete, me cmend vetem ideja!"
Gabriela: "Te lutem Mishel,ki besim tek une,une te dua shume,je I vetmi mashkull per mua,nuk ka tjeter!"
Dhe te dy puthen me shume dashuri ndersa I sheh Alma me Sergion dhe dado Rozen.
Alma: "Ti nuk mbush apo cfare? Nuk kupton me fjale ti?"
Gabriela: "Tezee! Cfare ke?"
Alma:"Te kam thene qe nuk e pranoj kete lidhje, nuk me pelqen ky djal per ty!"
Gabriela:"Teze,por ky eshte mashkulli qe une dua ,une e njoh me mire se ty dhe me beso qe eshte ndryshe nga si e mendon ti."
Alma:"Une e kam per te miren tende bije, nuk dua te vuash perseri,sdua te shoh te lenduar sic ke qene kur njohe kete don zhuanin!"
Gabriela:"Tezee!"
Mishel: "Shiko,zonje une mund te kem qene cte doni ju e pranoj qe sjam perfekt kam te metat e mia por une kam ndryshuar qe kur kam rene ne dashuri me Gabrielen, une e dua me shume se jeten time,do beja gjithcka per te, per ta mbrojtur."
Gabriela: "Teze,nese nuk je dakord e kuptoj por smund tna ndalosh qe te vazhdojm lidhjen,une nuk do ndahem nga Misheli!"
Alma: "E kuptoj...Ateher bej cte duash,sje me e vogel!" i thote ajo duke u larguar dhe afrohet Mishelit dhe I thote duke e pare me inat: "Do e shohim kete dashurin tende, kapiten! Koha do e tregoj sa e vertet eshte!"
Ajo largohet dhe Sergio e ndjek nga mbrapa.
Gabriela dhe Misheli vrenjten ne fytyre ndersa dado Roza e perqafon Gabrielen dhe I thote: "Mos u merzit,do e shohesh se kur ta kuptoj se sa duheni dhe sa njeri I mire eshte Misheli do pranoj! Ke per ta pare!"
Amari tek dera I fshehur ka degjuar gjithcka dhe qesh I lumtur qe Alma nuk e pelqen Mishelin.

           KA KALUAR 1 JAVE!
Ditet kane kaluar dhe Gabriela me Amarin kane dal nga spitali dhe e kan marre veten.
Lorena nuk ndalet duke e kerkuar Mishelin si "shoqe", ndersa dhe Amari e takon Gabrielen me cdo pretekst te mundshem por asnji nuk ja del ti prishi mendjen atyre dhe ti ndaj.
Alma vazhdon e merzitur me Gabrielen ndersa Gabriela ndihet shume e deshperuar per kompanine dhe ka vendosur ta rindertojne kompanin nga e para edhe pse mund t mare shume kohe dhe do ngelin pa pune.

Eshte nje mbrembje me shi dhe gjemime,Gabriela ndodhet ne dhome duke degjuar muzike me kufje dhe duke ngrene biskota. Ajo duke luajtur me telefonin i dalin disa foto me Manuelin.

 Ajo duke luajtur me telefonin i dalin disa foto me Manuelin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Ajo shtanget per nji sekond dhe I kalon fotot duke I pare.<<Po nga dolen keto une I kam fshire te gjitha. Nccc,njeri I peshtire!>> dhe i fshin ato perseri. Ajo tani nuk ndjen me asgje per Manuelin, madje duket sikur nuk ndjen me as inat apo meri!
Misheli e telefonon ate dhe ajo e hap duke buzeqeshur: " Shpirt!"
Mishel: "Ckemi zemer,cfare po ben?"
Gabriela: "Asgje jam ne dhome po ha biskota,ti?"
Mishel: "Sapo bera nji dush dhe jam shtrir duke menduar per ty!"
Gabriela duke qeshur: "Ashtu he? Cfare po mendoje?"
Mishel: "Sikur te kisha ketu tani ne krahet e mi,te shijonim shiun te dy,te shijonim njeri tjetrin."
Gabriela: "Edhe une do doja shume tani te isha me ty zemer...e di cfare?"
Mishel: "Cfare?"
Gabriela: "Me prit se erdha!"
Mishel duke qeshur: "Seriozisht e ke?"
Gabriela: "Shume seriozisht" I thote ajo duke nxituar per te veshur nji pal shapka per jashte.
Mishel: "Ti je me e cmendur se une shpirt!"
Gabriela: "Per te qene me ty do beja gjithcka dashuri!"
Mishel: "Mmm,ajde tani po te pres!"
Dhe e mbyllin telefonin dhe Gabriela ashtu me pizhame shihet njeher ne pasqyre dhe del me vrape,I hipen makines per tek shtepia e Mishelit.

Mishel: "Ti je me e cmendur se une shpirt!"Gabriela: "Per te qene me ty do beja gjithcka dashuri!"Mishel: "Mmm,ajde tani po te pres!"Dhe e mbyllin telefonin dhe Gabriela ashtu me pizhame shihet njeher ne pasqyre dhe del me vrape,I hipen makines pe...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
  &quot; GRUAJA PA ZEMER&quot;Where stories live. Discover now