prologue

233 30 26
                                    

"Beni sevdiğini söyledin ve şimdi de nefret mi ediyorsun? Benimle dalga geçmeyi kes Choi!"

"Hayatımda gördüğüm en saf insansın Ryujin."

"AĞH! Dengesizliğinden bıktım. DEFOL! HEMEN ŞİMDİ BURADAN DEFOL!" Alaycı bir gülümseme attı Choi. Arkasında kafası allak bullak olan bir genç kız bırakarak Ryujin'in deyimi ile defoldu.

Yere çöküp ağlamaya başladı Ryujin. Oyuncaktı. Choi Beomgyu'nun küçükken yatağının altında aylarca unuttuğu oyuncağıydı. Hani o asla oynamadığımız ve birisi istediğinde de 'Anısı var.' diyip veremediğimiz oyuncaklardandı Ryujin. Küfür savurdu içinden. Peşinden koşan Beomgyu iken şimdi o olmuştu. Sahi olaylar nasıl bu hale gelmişti? Çöp kutusuna bir tekme attı. Elleriyle saçlarını çekiştiriyordu. Çıldırmak üzereydi ya da çoktan çıldırmıştı.

Gökyüzüne baktı Ryujin. Ay parlıyordu. Gözlerini kapatıp gökyüzünde parlakça parıldayan Ay'a doğru bağırmaya başladı:

"Yemin ederim onu pişman edeceğim! Her şey için! Söylediği, yaptığı, her şey için onu pişman edeceğim! Tekrar aptal bir ezik gibi peşimde sürünecek! Asla kaybetmeyeceğim! Bu geceye ve Ay'a yemin ederim ki Choi Beomgyu pişman olacak! Bugün, bu gece bir savaş başlatıyorum ve olurda eğer kaybedersem asla tek başıma çökmeyeceğim!"

...

Selammm yeni bir kurgu ile karşınızdayım aslında çok önceden yayınlayıp sildiğim bir kurgu. Biraz düzenleyip tekrar atmak istedim. Umarım seversiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

♡♡♡

toxic, beomryu ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin