five

93 22 22
                                    

Yeji sahneye çıkıp küçük bir konuşma yapmaya başladı. Herkes sıkılmıştı. Ryujin ise Taehyun'un olayı ne zaman patlatacağını merak ediyordu.

"Şimdi de hepimizin eğlendiği anları derlediğim bir video var. Hep beraber onu izleyelim." dedi Yeji. Çoğu şeyden habersizdi. Felix ve Ryujin şuan yan yana duruyordu. Jisu ise Ryujin'den uzak durmak için abisinin yanında duruyordu.

Bir anda büyük ekranda Jisu'nun öpüşme sahnesi yayınlandı. Herkes ağzı açık bir şekilde Jisu'ya bakıyordu. Minho'da burada olsaydı daha eğlenceli olabilirdi. Felix hayal kırıklığı içinde Jisu'ya baktı.

"SEN YAPTIN!" diyerek Ryujin'in saçına yapıştı Jisu. Ryujin ise şaşırmış gibi yaptı.

"Ne saçmalıyorsun!" dedi Ryujin. Felix anında Jisu'yu Ryujin'in üstünden aldı.

"Abi ben gerçekten kötü bir şey yapmadım." Ağlayacaktı neredeyse. Kalabalık ise olanları meraklı bir biçimde izliyordu. Bu Ryujin'i daha da heyecanlandırıyordu.

"Bugün için gerçekten özür dilerim Ryujin ama benim şimdi eve gitmem gerekiyor, üzgünüm." dedi Felix ve Jisu'yu peşinden sürükleyerek evden çıktı. Ryujin ise anlayışlı bir tebessüm verdi Felix'e. Beomgyu'yu aradı gözleri ama bulamadı.

Taehyun'un yanına gitmek için karışıklıktan yararlanarak merdivenlerden çıkmaya başladı. Üst katta neredeyse kimse yoktu. Taehyun'un bulunduğu odaya yönelecekken bir el kolunu tuttu ve bir anda kendini bir odada buldu. Daha ne olduğunu anlamadan karşındaki kişi ağzını eli ile kapamıştı. Bu Beomgyu'dan başkası değildi.

"Neden yaptın?" dedi Beomgyu. Sinirliydi. Elini yavaşça çekti ağzından.

"Sıkıldım?" dedi Ryujin küstahça. Bu Beomgyu'nun gergin olan sinirlerini daha çok germişti.

"Ryujin benimle düzgün konuş. Niye yaptın?"

"Ne zamandan beri Jisu ile bu kadar ilgileniyorsun?" Beomgyu göz devirdi.

"Saçmalamayı kes." Ryujin'in bileğini fazla sıkı tutuyordu.

"Dur ben tahmin edeyim. Seni ilgilendiren Jisu değil. Seni ilgilendiren: senin yüzünden birinin başına bir şey gelmesi. Kabullenemiyorsun değil mi? Ama komik oluyorsun Beomgyu. Sen asla kimseyi önemsemeyen biriydin. Şimdi ne oldu? Ne değişti? Her zaman en kötü benmişim gibi davrandın. Sanki ben hastaymış ve sen bir doktormuşsun gibi... ama değilsin Choi. Sende en az benim kadar kötüsün. Sende en az benim kadar insanlara zarar veriyorsun. Aptal iyilik meleğini oynamayı kes!" Ryujin içindeki şeyleri dökmüştü.

"Yanlışın var Ryujin. Ben her zaman insanları önemserim. Ama senin bunu bilmemen çok normal. Sana asla o kadar değer vermedim. Seni asla önemsemedim." Ryujin sertçe yutkundu. Bu sözler kalbini acıtıyordu. "Sen benim için her zaman en kolaydın. Şimdi de kendini bana kanıtlamaya çalışıyorsun. Ben güçlüyüm der gibi. Sen güçlü değilsin. Sen hayatımda gördüğüm en berbat ve ezik insansın. İnsanların hayatını bulduğun basit bir video ile mahvetmeye çalışıyorsun."

Ryujin her sözünde daha kötü oluyordu. Yere çömelip elleri ile kulaklarını kapamaya çalıştı. Fakat Beomgyu bileğini fazla sert tutuyordu ve şuan ona karşı savaşamıyordu.

"Kaçamazsın Ryujin. Sen aptal zorbanın tekisin. Seni gerçekten seven var mıdır bilmiyorum. Seninle çıkan hiçbir erkek kişiliğin için yanında değil. Hiç kimse..."

"YETER! SUS! DUYMAK İSTEMİYORUM!" Bir anda kahkaha atmaya başladı Ryujin. "Pişman olacağın şeyler söylüyorsun. Neler yapabileceğimi biliyorsun. Seni pişman ederim! Sus!" Beomgyu, Ryujin'in bu dengesiz hallerine alışıktı.

"Ben asla pişman olmam Ryujin." dedi ve odadan çıktı. Ryujin nefes alamıyordu. Elleri titremeye başladı. Öksürük krizine girdi. Çantasını bulup ilacını alması gerekiyordu ama her yer bulanıktı. Kapı açılma sesi duydu. Baktı ama kim olduğunu anlamadı. Göğüs kafesini tutuyordu.

"Ryujin!" dedi Taehyun endişeli bir ses ile. Hemen çantasından Ryujin'in ilacını çıkardı.

"Tamam, şimdi sakin ol. Bekle veriyorum ilacını hemen." Ryujim spreyi ağzına sıktı. Yavaş yavaş düzeliyordu.

"Ne dedi o piç sana?" Rahatladı Ryujin bir anda. Taehyun'un koruyucu abi tiplerine girmesi komik gelmeye başlamıştı.

"Saçmaladı işte, sal." dedi Ryujin hafifçe gülerek. Taehyun'da gülüşüne karşılık verdi.

"Ne zaman anlatmak istersen ben buradayım biliyorsun değil mi?" Gülümsedi Ryujin.

Flashback

Ryujin
Neredesin? Seni bekliyorum Beomgyu?

Genç adam telefonuna gelen bildirim ile yanındaki kızı uyandırmamaya çalışarak komidine uzandı. Ryujin'den birkaç arama ve bir mesaj vardı. Görmesi ile derin bir iç çekti. Bugün Beomgyu'nun 'seni seviyorum Ryujin' dediği günün üzerinden tam bir ay geçmisti ve Ryujin bir buluşma ayarlamıştı. Henüz çıkmıyorlardı fakat Ryujin'e göre aralarında özel bir şey vardı.

Her şeye rağmen Choi Beomgyu bunu tamamen unutmuş ve dün gece barda tanıştığı bir kadın ile yatmıştı. Gerçi bunu bu bir ay içerisinde bir çok kez yapmıştı. O normalde de böyleydi. Söylediği küçük bir yalan yüzünden kendi rutininden vazgeçmek istemiyordu. Telefonu alıp aklına gelen ilk bahane ile kısa bir mesaj attı.

Beomgyu
Bebeğim, çok özür dilerim ama bugün gelemeyeceğim galiba. Evde birkaç problem çıktı. Başka bir zaman kutlarız olur mu? İlk ayımız kutlu olsun. 🤍

Ryujin
Benim yapabileceğim bir şey var mı Beom? Sen iyi misin? Benim için kendini zorlama olur mu? Problem değil. Başka zaman yaparız. Seni seviyorum. 🖤

...

Kimi daha haklı buluyorsunuz çok merak ediyorum. Bana kalırsa iki tarafta çöp.

Okdugunuz için teşekkür ederimmmm.

♡♡♡♡

toxic, beomryu ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin