**PROLOGUE**

14 4 0
                                    

The life I have is a blessing. I gradually think it's almost perfect. Naging masaya,naging malungkot at nasaktan. I dreamed about having this kind of life with my future family.

   But never did I imagine things would turn out like this. I am not the same person from before I found out the truth.

  The truth..................

The truth that lies upon me. My existence is a lie. And here I am mourning...here am I soffucating myself.

A perfect life is not real. A perfect family is not real!!!!!

NASA kalagitnaan ako ng pagbabasa when someone knocked the door. Bumalik ako sa realidad. Sa realidad kung saan ay hindi na ako ang dating Meredith that I've lived over the years na hawak pa ako ng pamilyang iyon.

It's been two years since nakita ko sila.

"Madam Mere, anong gusto mo for lunch?" It's Thea, my assistant.

"I don't want to eat rice. Just bring me some nuggets." Natawa ito kunti.
Alam niya kaseng favorite iyon.

It's been my favorite,since the day that guy gave it to me. Napapangiti nalang ako kapag naalala ko ang tagpong iyon. Parang bumabalik ako sa nakaraan.

Nakaraang mapait man,pero nakapagbigay sa akin ng lesson. I owe my life to him. That guy who protect me from the danger of my own chaos.


HI READERS IF YOU WANT TO FIND OUT MORE ABOUT HER AND HER FILPPED PAST...JUST READ AND READ AND READᕙ⁠(⁠ ⁠ ⁠•⁠ ⁠‿⁠ ⁠•⁠ ⁠ ⁠)⁠ᕗ

SA LAHAT NG NAGAMIT NA PANGALAN, LUGAR O PANGYAYARI QY HINDI KO PO SINASADYANG MAIHALINTULAD SA TOTOONG PANGYAYARI. THANK YOU✨

My Handsome BodyguardWhere stories live. Discover now