1.Bölüm/Geçmiş

264 17 5
                                    

Geçmiş"O karanlık gece"Gece daha 12 yaşındayken"

Gece'nin Babası Ercan kuπar oynamıştı. Ama kaybetmişti. Kaybettikçe kaybetti, sinirlendi ve ¡çki içti. Alkol aldı. önünü bile göremiyordu.

Eve geldi. Eline bı¢ak vardı. Kapıyı kırarcasına vuruyordu. Kapıyı Gece'nin ablası Buse açtı. Ama açar açmaz Ercan onu bı¢akladı.

Gece koşarak yanlarında geldi. Ama ablası yerde kaπlar içinde yatıyordu. Babası üstüne doğru geldi. Tam bı¢ak kendisine saplama©ağı sırada annesi Eda önüne geçti ve bu nedenle Bı¢ak Eda'nın karnına saplaπdı.

Babası ne yaptığını anlayınca geri çekildi. Gece sadece ağlıyordu. Bazen "Anne" "Abla" "Baba neden Baba" diyordu.

Olay yerine ambulans ve polis geldi. Polisler Ercan'ı götürdü. Hemşireler -"Eda ve Buse öldμ" dediler. Ve Gece'yi sakinleştirmeye çalıştılar. Ama Gece kriz geçiriyordu. En sonunda hemşirenin biri Gece'ye sakinleştirici iğne yaptı.

1 hafta sonra...

Yazar'dan
Gece bir haftadır annesiz ve ablasızdı rμh gibiydi. Okula gitmiyordu. İştahı yoktu. Birşey yetmiyordu.

Gece'den
1 haftadır annem ve ablamın meza£ına gidip geliyorum. Onları çok özledim keşke beni bırakmasaydılar. Ben bunları düşünürken meza£a geldim

Gece: Anne Abla neden bıraktınız beni. Hepsi babamın suçu. Sizin hiç bir suçunuz yokken öldμrdü sizi. Niye yaptı, bunu bize. Niye!😭

Sessizce hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Meza£a sarılmıştı ne yapacağını bilmiyordu. Annesi, ablası onu bu zalim Dünya'da tek başına bırakmıştı. Babasını suçluyordu sonuçta babası öldü£müştü onları.

Gece'den
1 saattir meza£lıktaydım. En azından meza£a gelip ağlamak iyi gelmişti. Ama artık gitmeliydim.

Gece: Anne, abla görüşürüz ben yine gelicem:(

Meza£lıktan çıktım ve eve doğru yürüdüm. Evimizin önünde polis vardı.

Gece: Merhaba

Kadın: Merhaba tatlı kız. Ben bir kızı arıyorum ismi Gece.

Gece: Gece benim. Buyrun

Kadın: Bende Gamze. Seni yetimhaneye götürmeye geldim.

Gece: Hayır!

Gamze: Ama 12 yaşındaki bir kız ailesi olmadan n'apar?

Gece: 12 yaşındayım ama akıllı ve zekiyim!

Gamze: Akıllı ve zeki olabilirsin. Ama 12 yaşındasın. Kendine nasıl bakarsın. Okula da gitmiyormuşsun. Eğitim önemli!

Gece: Ama-

Gamze: Hem orada da arkadaşın olur.

Yazar'dan
Gece ne kadar uğraşsada Gamze'yi ikna edemedi. Ve yetimhaneye gitti...

2 hafta sonra...

Gece'den
Annem ve ablamsız 2 hafta daha geçti. Yetimhane düşündüğüm kadar kötü değilmiş. Benim yaşıtımda birisi yoktu. Ama bana ablam gibi davranan bir arkadaşım oldu ismi Semra'ydı, benden 1 yaş büyüktü. O da benim gibi ama onun ailesi trafik kazasında ölmü$ler.

2 yıl sonra...

Yazar'dan
Ercan hapisten çıkmıştı. Karısını ve çocuğunu öldü£dürmü$tü ama sadece 2 yıl ha₱is vermişlerdi. Çıktığı gibi Gece'yi kaldığı yetimhaneden almaya gitti. Yetimhane müdürü ile konuştu. Gece ne kadar istemesede babası onu yetimhaneden aldı.

********
İlk bölüm bu kadardı...

-Bir sonraki bölümde görüşmek üzere👋🏻

!oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!



Uğurlu Gece (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin