Bölüm 1 -Aşk tadında-

4.6K 91 5
                                    

Fatihe sarılmış uyuyordum ki bir anda midemin bulanmasıyla kalktım ve lavaboya fırladım. Elimi yüzümü yıkamıştım ki arkamdan Fatih geldi kapıyı tıklattı.
F: "Sevgilim iyi misin ?" dedikten sonra kapıyı açtım ve sarılıp yanaklarına sulu bir öpücük bıraktım.
- "Ben gayet iyiyim yakışıklım. Sen nasılsın ?" deyip kıkırdadım muhtemelen üşütmüştüm.
F : "Mirayım bak bir şeyin var ve söylemiyorsan küserim bilmiş ol" deyip beni yatağa atıp gıdıklamaya başladı. Seviyordum bu adamı her haliyle bir başka güzel. Oynaşmamız bittikten sonra mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladık. Fatih'in mutfakta en sevdiğim yönü nutellalı krep yapabilmesi ımmm bayılıyorum. Aslında Fatih yemek yapmayı çok sever çünkü yeteneği var bense yemeyi severim damak tadım çok lezzetlidir. Fatih nutellalı kreplerimizi yapmış masaya koymuştu bense sandviçlerimizi hazırlamıştım diğer kahvaltılıkları da masaya koyduktan sonra kahvaltı yapmaya başlamıştık ki Fatihin telefonu çaldı. Kayıtlı numara değildi açmadan direk Fatihe verdim. Fatih telefonu açıp bir şeyler konuştuktan sonra beni öpüp acelesi olduğunu söyleyerek çıktı. Evde tek kalmıştım kahvaltımı yapıp hazırlandım Tülay ablamlara gideceğim için ablamı aradım.
- "Benim can ablam nasılmış bakalım bugün ?"
T: "İyiyim ablacım sağol sen nasılsın nerelerdesin"
- "Bende iyiyimde Fatih az önce çıktı diyodum bende bitter çikolatalarımızı alayım da Gülay'ı da çağırıp bir güzel kahve içelim"
T: "Tabi ablacım ben ararım Gülay'ı sen çikolatalarımızı al da gel hadi bekliyorum" dedikten sonra kapattık. Arabama bindim ve yaklaşık 25 dakika kadar sonra ablamın evine gelmiştim. Çikolata almayı unuttuğum için sitenin karşısında ki markete uğradım bitterli, sütlü ve fısıktı çikolatalarımızı aldım ablamın dairesinin önüne gelmiştim ki arkadan Gülay'ın bağırma sesiyle irkildim. Canım kardeşim nasılda özlemişim halbuki görüşmeyeli çok çok 3-4 gün olmuştu. Sarılıp öpüştükten sonra zili çaldık içeri geçtik ablamla da öpüştükten sonra içeri geçip oturduk uzun zaman olmuştu böyle üçümüz baş başa kalmayalı.

Aşk-ı FaMirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin