Miray'dan...
Eve gelmiştik nihayet. Odama çıkmak üzere hareket etmiştim kii arkamdan
Beren: "Hoop sen nere bakalım ? Ben acıktım geç bana yemek hazırla"
- "Peki tatlım,ne hazırlayayım ? Ne yemek istersin ?"
Beren: "Ton balıklı spagetti"
- "Tabi tatlım ben hemen hazırlamaya geçiyorum sende televizyon izle istersen"
Beren: "Sana mı soracağım ne yapmak istediğimi ? Bir yemek hazırla dedim diye hemen kendini birşey sanma !"
Ayy çıldıracağım. Ben bu kızla nasıl başa çıkacağım ?
F: "Aşklarım neler yapıyormuş bakalım ?"
Fatihin yanına gittim sarıldım.
- "Aşkım ben gerçekten çok yoruldum. Beren sürekli bana karşı öfke dolu ve ağır konuşuyor sevdiğim içinde kızamıyorum ama gerçekten çok canım acıyor"
F: "Anlıyorum sevgilim ama sende Bereni anla biraz bak Banu öldü ve bilmiyor, öğrense nasıl yıkılır"
Beren: "Neeee, annem öldü mü ?"
F: "Kızım..."
- "Tatlım dur sakin ol"Fatih'ten...
Kızım kucağımda baygın yatıyordu. Bu cidden çok ağır bir yüktü. Miray hemen arabayı çalıştırdı ve Engin abinin hastanesine doğru yola çıktık. Yaklaşık 20 dakika sonra hastaneye anca gelebilmiştik. Doktorlar Bereni özel odaya almışlardı. Miray içeri de Berenin başındaydı bende kapının ağzında oturuyordum. Doktor ve Engin abi yanıma geldiler. Engin abim Miray'ı da çağırıp bizi karşısına oturttu.
E: "Miray ve Fatih. Biliyorsunuz zor bir süreç içindesiniz ancak bundan sonra daha sakin olun çünkü açıkçası daha zor günler sizi bekliyor."
Dr Uygar: "Evet Fatih bey. Maalesef üzülerek söylüyorum ki kızınız Beren, KAN KANSERİ yani LÖSEMİ "
"Neee, nasıl olur bu ? Şaka değil mi şaka ? Benim kızımın bir şeyi yok. O, o sadece bayıldı doktor bey. Hem nasıl olur ? O daha küçük bir çocuk"
Dr Uygar: "Maalesef Fatih bey, bayılma sadece bir göstergeymiş ve iyi ki erken bayılmış diyebiliriz. Hastalık daha da ilerlemeden önüne geçebileceğiz"
"Hayır, Beren olamaz"✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳
Eheheh :D Biliyorum şuan bana belki ufacık Minnacık küfürcükler ediyorsunuz ancak haklısınız ne diyeyim :D hem kısa yazıyorum hemde en heyecanlı yerlerde kesiyorum :D Ama mecburum biraz heyecan olsun ki okunma sayımız artsın, votemiz ve yorumlarımız da artsın :))
Seyy nerde kaldı bizim whatsapp grubuna üyemiz ? Eğer sevmiyorsanız hikayemi söyleyin sileyim. Bende deftere kağıda felan yazarım. Eğer güzel yazamıyorsam boşuna umutlanmayayım :(( DİMİ YANİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı FaMir
Romance...Fatih ve Miray'ın aşk dolu hayatları, heyecanları kısaca fazlasıyla aşk dolu... ..."Miray hazırdı anne olacaktı, Fatih ise yıllar sonra öğrendiği kızı için ne yapacaktı ? Peki ya şimdi ne olacak ? FaMir aşkı bir bebekle daha kuvvetleneceği yerde...