Bölüm 10 -Kardeş Geliyor-

2.3K 85 13
                                    

Miray'dan...
Bu gerçekten inanılmaz bir şeydi benim çocuğum ablasının hayatını kurtaracaktı. İşte benim minik kahramanım.

♠♥ 5 AY SONRA ♠♥
Hoş geldin miniğim dünyamıza "Uygar Saraçlı " seni sevenlere yolunu bekleyenlere, hayata seninle tutunacakların yanına sevgi dolu yuvana hoş geldin birtanem...
Bugün Uygar doğmuştu sabah 07:24 de. Önce Fatih sonra Beren, Engin abim, Güneş yengem, Gülay, Can hastaneye beni ve miniğimi ziyarete gelmişlerdi. Bir sürü çiçek, çikolata ve oyuncaklarla. Berenin yüzünde tarifi olmaz bir huzur vardı. Biliyordu Uygar'ın onun tek kurtarıcısı olduğunu, aslında ilk başlarda beni sevmemişti ama daha sonra Uygar'ın ona yardım etmesi için izin verince demek onunda bana kanı ısındı. Çocuk işte bir şey diyemezsin kiii. Oda daki herkes oğlumun başına toplanmıştı bir tek Beren benimleydi. Gözleri benden yardım istiyordu, onu sevmemi, çocuğumu ondan uzak tutmamı istiyordu adeta. Daha sonra
G: "Can yaa bu çok tatlı. Bizim de olsun böyle ufak tefek minnak bir bebeğimiz"
C: "Cidden hacı, olsun ama bunun gibi 2 tane olsun"
G: "Ayy Can çok romantiksin"
C: "Tabi kızım, birini bir kaleye diğerini diğer kaleye koycaz maç yapcaz"
G: "Hödüksün Can hödük" deyip somurtunca hepimizi aldı bir kahkaha. Gülay ve Can 4 yıldır sevgililer ama hala evlenemediler işte.
E: "Abicim, Fatihcim hayırlı olsun. Allah acısını yaşatmasın"
FaMir: "Amin abi"
Beren: "Canlarım eee açılında biraz kardeşim gün yüzü görsün. Akraba görmekten sıkıldı çocuk"
F: "Ayıp kızım. Dayısı, teyzesi onlar"
Beren: "Olsun babaşkım burada önemli olan konu kardeşkımın sağlığı, sıhhati"
Biraz daha sohbet ettikten sonra bizimkiler kalktı. Fatih, Beren, Uygar ve ben kalmıştık. 3 gün daha hastane de yattıktan sonra eve gittik.
- "Berennnn"
Beren: "Efendim Miraaaay"
- "Kızım ben bağırdım sen ne diye bağırıyorsun ? Bak Uygar uyanacak"
Beren: "Efendim Miray anne"
- "Hadi hazırlan kızım kontroller için hastaneye gitmemiz gerek. Bende Uygar efendiyi hazırlayayım"
Sonunda hazırlandık. Fatihle hastanede buluşmak üzere sözleşmiştik. Hastaneye geldik ve direk Dr. Uygar beyin odasına çıktık.
Dr. Uygar: "Merhaba Beren hanım"
Beren: "Merbaha Uygarcım. Bak sana kimi getirdim"
Dr. Uygar bey bana da selam verip Uygarı kucağına aldı.
Dr. Uygar: "Merhaba tatlı bıdık. Adın ne bakalım senin"
Beren: "Uygar"
Dr. Uygar: "Oo maşAllah doktorcuğunun adınımı koydun güzellik"
Beren: "Ahh şekerim evet. Dedim belki kardeşim de Doktorcum kadar yakışıklı olur"
Berenin eğlenceli sohbetini dinlerken Fatih geldi. Dr. Uygar bey minik Uygarımı benden aldı test için bazı makinalara bağladı. Yaklaşık 2 saatin sonunda
Dr. Uygar: "Saraçlı ailesinin kahramanı da minik adaşım Uygar bey çıktı. Uygar kardeşine donör olmaya hazır. Ama bunun için anne ve babasının imzası gerek"
Gerekli imzaları attıktan sonra cuma günü ameliyat için sözleştik. Benim miniğim bir kahraman olacaktı, ablasının hayatını kurtaran minik bir kahraman...

▶◀▶◀▶◀▶◀ CUMA ▶◀▶◀▶◀▶◀
Sabah erken saatte kalktık. Önce Berenin çantasını hazırladık. Sonra hep birlikte Uygar efendinin çantasını hazırladık. Duş aldırdık. Evden çıkacağımız saatte Gülay ve Can geldi.
G: "Ablacım, prensesim ve prensim. Nasıllarmış bakalım ?"
Beren: "Biz çok iyiyiz Gülaycım. Sizler nasılsınız ? Cancağzım sen nasılsın"
C: "İyiyim hacı prenses. Sende iyi olduğuna göre laf kalabalığı yapmaya gerek yok"
G: "Caaan ! Ayıp ama"
Beren: "Gülaycım sakin ol rahatla. Cancağzım gayet haklı"
- "Neyse baylar bayanlar hadi yeter bu kadar sohbet doğru arabaya yoksa hastaneye geç kalacağız"
Doğru arabaya binip hastaneye geldik. Önce Uygarı hazırlayıp ameliyata aldılar. Tabi bende Uygarın yanındaydım. Uygardan gerekli ilik alındıktan sonra, hemen Bereni aldılar. 1 saat bekledik çıkmadılar, 2 saat bekledik çıkmadılar, 3. Saatin sonunda Fatih dayanamadı ameliyat odasına giriyordu ki. Doktor Uygar bey ameliyat odasından çıktı. Başını üzgünmüş gibi salladı
Dr. Uygar: "Maalesef Fatih bey. Bereni kaybettik..."

Aşk-ı FaMirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin