Bölüm 7 -Ben annemi istiyorum-

2K 75 10
                                    

Multimedya : Banu ve Beren

Fatih'ten...
Bu çok zor bir şeydi gerçekten. Kızım beni kabul etmişti evet ama Miray için sıkıntıydı ve Banu'yu geri dönecek diye bekliyor olamaz gerçekten...
"Berencim, Ahmet beyinde dediği gibi artık sen bizimle yaşayacaksın. Hem çok güzel bir haberimiz de var"
Beren: "Neymiş bakalım o haber ?"
"Abla olacaksın. Miray senin kardeşine hamile güzel kızım"
Beren: "Allah için bu mu güzel haber baba ? Bu haber olsa olsa bir kaos haberi. Benim kanımdan bir bebek ve annesi bu mu olacak. Çok utanç verici kardeşim için yazık gerçekten çocuğa kıyamam"
"Ne diyorsun prensesim sen ne yaptı Miray sana da bu kötü düşüncelerin ?"
Beren: "Bir şey yapmasına gerek mi var tipinde meymenet yok suratsız"
M: "Ama tatlım. Lütfen, böyle konuşmasan"
Beren: "Sen susar mısın. Sesini duymak kulaklarımı tırmalıyor. Babama da yazık bunca zaman sana katlanmış"
M: "Ama Fatih lütfen bir şey dermisin"
Beren şimdiden böyleyse ben sonradan bununla nasıl başa çıkacağım ?
"Berencim yeter ama tatlım. Hadi herneyse evimize gidelim istersen ?"
M: "Bence de biran önce gitmek en mantıklısı"
Beren: "Ne ? Miray da mı bizimle yaşayacak ? Yok babacık çok sağol ben burada tek takılırım"
"Olur mu kızım öyle biz artık bir aileyiz"
Beren: "Evet aileyiz. SEN, BEN ve ANNEM"
M: "Ama Beren lütfen yeter cidden çok üzülüyorum"
"Evet Berencim bence de hadi sen hazırlan gidelim biz"
En sonunda Beren hazırlandı geldi, arabaya bindik.
"Berencim nasılsın birtanem"
Beren: "Bununla bir arada nasıl olunacaksa bende öyleyim"
M: "Ama Berencim bak ben senin kardeşine hamileyim ve üzülmemem lazım lütfen üzme beni benim sana bir kötülüğüm yok hatta ben seni çok sevdim"
Beren: "Gerçekten mi ?"
M: "Evet tatlım, gerçekten çok sevdim"
Beren: "Ayy sağol ama ne yazık ki ben seni hiç sevmedim hatta tiksindim"

Miray'dan...
Bu olacak bir şey değildi hiçbir şey yapmadığım halde çocuk beni düşman bilmişti. Acaba annesi mi öğretmişti ki ? Yada sus Miray ölmüş kadının günahına girme...
- "Berencim tatlım lütfen beni üzme bak ben üzülünce kardeşinde üzülüyor, ona zarar gelsin ister misin hiç ?"
Beren: "Amaaan sende çok çene yaptın haa anca dır dır. Tamam sustum muhattabım değilsin artık sen benim. Zaten hiç olmadında herneysee"
F: "Kızım lütfen"

Beren'den...
İstemiyordum bu kadını bence bu kadın yıllardır beni babamdan ayrı tutan sebep. Hiç sevmedim, sevmeyeceğim...
"Babacık yaa annem nerede ben annemi çok özledim. Hem arasana sesini duyayım bir dakika"
F: "Kızım, annen yurt dışında olunca hatlar değişiyor bir sorun yoktur o müsait olunca arar seni babacım"
"Ama hayır, şimdi ben annemi istiyorum"

✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
Pek değerli okuyucularıma ;
Slm slm slm .s.s.s Ben ergen yazarınız Betüş :D yada şaka şaka ben ergenliği bitirdim 17 buçuk yaşında bir genç kızım (TALİPLERE DUYURULUR :D) hikaye yazmayı çok seviyorum çünkü hayal gücüm gerçekten çok kuvvetlidir. Eee bir süre bu gücü kullanmayınca paslanıyor :D bende işte dedim böyle bir hikaye yazim. Aslında ben kendimi hiç beğenmiyorum ama sizVELİ NİMETLERİMbeni gerçekten fazlasıyla memnun ediyorsunuz. Yorumlarınız ve voteleriniz için "veri veri veri tenks" :******
Güzel yorumlarınızı bekliyorum.

BU ARADA BERENİME KIZMAYIN O DAHA ÇOCUK !!! ↙

Aşk-ı FaMirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin