☆
"düşündüğün kadar tatlı değiller ve saldırganlar. dokunmazsan iyi olur." dedi keskin kanatlı iskambil kuşlarını göstererek bu okulda yeni öğrenci olan sumi'ye baktı bölüm başkanı.
"çoğu şeye dokunmamanı tavsiye ederim." sert gözleri kızın masum yüzünü inceledi, gerçekten burada geçinebilecek miydi bu güçsüz kız?
gözlerini devirdi, "ya onlar bana dokunursa?" dediğinde kız başı ile kuşları işaret etti, "sana dokunmamalarını sağlamak için savaşmalısın o zaman. sana zarar verecek her şeyle savaşman serbest."
kız başını sallayarak uzun merdivenlerden yukarı çıkmaya ve biraz önce bölüm başkanı sangyeon'un anlattığı yatakhaneyi bulmaya çalışmaya başlamıştı bile.
sangyeon'un bakışları onun için endişelendiği için de sertti, ne de olsa biricik kuzeni bu bela eksik olmayan okula gelmişti ve daha hiçbir şeyden haberi yoktu.
yanlışlıkla kapıyı sertçe açtığında kapının kolundan bir çığlık yükselmişti ama sumi pek de umursamamıştı. bu okula geldiyse bunlara hazırlıklı olmalıydı.
içerisi 4 yataktan ve herkesin kendine özel çalışma masalarından oluşuyordu. yatakhananenin birkaç bölüme ayrılması daha rahat görünmüştü onun için, ne kadar az insan o kadar az baş ağrısıydı sonuçta.
sumi kendisinin eşyalarının çoktan yerleştirilmiş olduğu yatağa doğru ilerledi. bir zarf vardı yatağının üzerinde, bundan dolayıydı sanırım, kedisi gumi zıplayarak etrafta dolanıyordu.
yatağına uzandı ve zarfı açtı ;
"ㅡ Sayın Noh Sumi,
Felicitas Lisesi'ne katılımınızdan dolayı size teşekkürlerimizi sunduğumuzu belirtmek isteriz. Ailenizin bize sağladığı destek ve bize kattığı büyük büyücüler sayesinde her yıl gururla bu okulun kapıları daha çok insan ve insan-lanete kapılarını açıyor.Umarız ki burada geçireceğiniz yılları sorunsuz ve başarı ile atlatabilirsiniz.
Lütfen diğer kağıttaki kuralları dikkatlice okuyunuz."
ㅡ Okul Müdürü
Oh SeHo"yılımı sorunsuz geçirmemi mi istiyor? yatakların bile yaratıklardan oluştuğu bu okulda?" sumi etrafa baktı ve derin bir nefes verdi.
annesinin zoruyla büyücü olmaya karar vermişti, ki annesi zaten insan-lanet biriydi.
"yeni öğrenci sen misin?" göz bandını çıkarmadan seslenen kıza baktı sumi, saçları; kıvırcık, kahverengi-yeşildi, gözleri ise göz bandından dolayı görünmüyordu. "evet. bugün başladım."
"kaçıncı seviyesin?"
ilk önce adımı bile sormadan seviyeme mi bakıyor? diye düşünse de onun gibi kabalık etmeyecekti. "3."
"daha yeni başladın yani." dedi bıkkın bir şekilde, "kolay gelsin o zaman. seviye atlamak baya zordur çünkü."
"yeni başlayanların seviyesi 3 oluyor diye biliyordum, seninki kaç?"
"2," dedi kız övünürcesine, bu tavrı hiç hoşuna gitmemişti ama zararı olan birine benzemiyordu. "adım jaerin. 2. seviyeyim ve odanın bozuk olmasına katlanamıyorum o yüzden düzeltsen iyi olur."
"adım no sumi." sormamasına rağmen cevaplamış ve yatağında ters dönmüştü. "uyarmana gerek yoktu, yeterince düzenli biriyim."
"uyu bence. antremana çok az kaldı."
"ne antremanı?" sumi'nin haberi yoktu, ilk günden antremana katılmak istemiyordu.
"dövüş."
kapı açıldı, jaerin de girenleri görmek için göz bandını bir kez daha bir kenara bırakmıştı.
"okulumuzun felicitas yani iyi şansın tanrıçasıyla aynı isme sahip olması ne kadar da ironik değil mi?" yatakhanedeki diğer iki kız da geldiğinde oda tamamen dolmuştu,
"evet, öyle."
saphire, yujin ve jaerin. sumi gelecekte bu üç kızın en yakın arkadaşları olacağını bilmeden uykuya dalmıştı.
_______
yujin rachelossom
jaerin kantesmabae
saphire L0V3LYCH3R
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
felicitas ' the boyz
Fanfictioneğer birisi tutması neredeyse imkansız bir söz verdiyse, o söz, büyük ihtimalle yalan oluyor.