1.bölüm

28 5 2
                                    

Herkese merhaba yeni kitabımla karşınızdayım bu yazdığım 3.Kurgum öbürlerinden pek emin değildim ve kimsede okumuyodu o yüzden sildim belki daha önceki kurgularımı buraya eklerim daha güzel bişey çıkartırım ortaya bilemiyorum tam karar vermedim
Ben Wattped okurken bu kısımları hiç okumuyorum o yüzden sizi daha fazla sıkmıycam hepinizi öpüyorum ara ara yorum yapıp sol altaki yıldızı kalbiniz gibi parlatmayı unutmayın
(2210 kelime)
_________________________________________

"Ben Deniz Dağlı.Kadıköy polis karakoluna bağlı olarak çalışıyorum bu da kimliğim. Başka merak ettiğiniz bir şey yoksa soruşturmaya geçmek istiyorum polis Bey?" dedim. Adam en sonunda beni onayladı ve güvenlik şeridini kaldırdı, eğilerek altından geçtim. Koşarak bana yaklaşan Caner elime iki tane eldiven tutuşturup "Bu sefer çok karışık. Adamın kafası gövdesinden koparılmış, kimliğini daha tespit edemedik.Adli tıp olay yeri inceleme geldi bile kurbanın fotoğraflarını çekiyolar" dedi. Derin nefes alarak kendini sakinleştirmeye çalıştı. Eldivenleri giyip kurbana doğru yürüdüm, dizlerimi kırıp yere çömeldim. Canerin verdiği ışık kalemle kurbanın gözlerinin içine baktım. Vücudunu baştan aşağı taradım. Gözlerimi dikmiş kurbana bakarken Caner "nasıl bu kadar rahat bakabiliyorsun? Ben baktığımda midem ağzıma geliyor" dedi.

Öğürme sesleri çıkararak yanımdan uzaklaştı. Geri geldiğinde "ee ne buldun" dedi. Ayağa kalkıp uyuşan dizlerimi ovuşturdum ışık kalemi cebime atıp eldivenleri çıkartım. "Pek bişey yok gözlerinin içi kızarmış ve kafası koparılmadan önce kusmuş madde almış olabilir kusmuğu incelesinler. Vücudunda çok fazla morluk ve zedelenme var, derisi kabaca yolunmuş.Tırnaklarının çoğu kırık ve aralarında toprak var. Kurbanı bir yere götürmek istemişler lakin o bunu istememiş bu nedenle sürüklemişler. Kafasını almalarının nedeni ölümünü kanıtlamak olabilir. Bunu yapan kişi her kimse işini iyi yapmış olmalı ortalıkta tek bir iz bile yok. Kurbanı buraya getirdikten sonra kafasını almadan önce uzun bir konuşma yapmışlar çünkü lastik izleriyle vücudunun soğukluğu uyuşmuyo. Adli tıp kurbanın kimliğini tespit edince bana hemen haber ver" dedim.

Konuşmam bitince derin derin nefes aldım."herşeyi anladımda nasıl sondaki şeyi anladın? abi 3 yıldır polisim ilk defa böyle bir vakayla karşılaşıyorum ay bayılcam"dedi. Onun bu hallerine gülerken yanımda amir Ali geldi hemen ciddileşerek "hoşgeldiniz amirim" dedim. Bana kafa selamı verip Caner'e döndü "hoşgeldiniz amirim, buyrun olay yeri şu tarafta" diyerek amire yol verdi. Amir önden Caner arkadan giderken Caner bana dönüp baş parmağıyla kafasını kesiyomuş gibi yaparak amirin peşinden gitmek istemediğini açıkça belli etti. Ona dilimi çıkarıp gülerken dudaklarını büzüp amirin peşinden gitti. Olay yerinde gerekli işlerimi halledip karakola geri döndüm.

🕸⛓️

Odamın kapısı tıklanmasıyla kafamı dava dosyasından kaldırdım.Gel komutuyla beraber içeri giren Caner yine soluk soluğa kalmış derin nefesler alıyordu"görgü tanığı bulduk sorguda. Katılacak mısın?" dedi.

Yerimden kalkıp Canerle beraber sorgu odasına girdik. Kapıyı çalıp açınca odada bekleyen polis beye "tamam gerisi bizde çıkabilirsin" dedim.Adam çıkıp kapıyıda kapattı.Sorguya aldığımız kişinin dosyasını elime alıp ismine baktım. "Evet Hasan Bey sizi dinliyoruz,başlayabilirsiniz" dedim. Adam boğazını temizleyip ayağını sallamaya başladı.

"Görüntü çok net değildi karşı binada oturuyorum. Gece 4 buçuk 5 gibiydi su içmek için kalkmıştım. Bir minibüs durdu binanın önünde bende merak edip izlemeye başladım . Adamın birini minibüsten sürükleyerek çıkardılar. adam arabaya tutunup inmek istemedi" dedi. Derin bir nefes alıp tırnaklarını kemirmeye başladı.

"Sakin olun. Caner, Hasan Beye bi su verir misin?" dedim. Caner kafasıyla onaylayıp su almaya gitti.

"arabadan inen Adamla göz göze geldim bana dudaklarını oynatarak 'polisi ara' dedi. Korkmuştum ve panik içindeydim. Maddi durumum pek yok ve telefonumda bozuktu o yüzden sizi arayamadım. Adamın bana baktığını gören siyah giyimli adamlarda bana baktı. Adamla bişeyler konuşup adama yumruk attılar adam yere kusup bayıldı" dedi.

KARA TÜNEL (eski adı karanlık gölge) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin