4.bölüm

12 2 0
                                    

"İlkay abi uyanıyor sanırım" dedi bir ses. Göz kapaklarımı ağır ağır açtım. Karanlığa gözlerim alışana kadar bekledim. Kafamı kaldırdığımda karşımdaki sandalyede o adam oturuyodu yanındada Volkan vardı. Odayı gözlerimle taradığımda başka kimse olmadığı için o adamın adı İlkay olmalıydı.

Bravo bu zekilik seni aşar.

Ellerimi hareket ettirmeye çalıştığımda sandalyeye bağlandığımı ancak anlayabildim. Pes edip önce İlkaya sonra Volkana baktım. İkiside gözlerini üzerinden çekmeden beni seğrediyodu.

Ulan ayımı oynuyo

"Kimin için çalışıyosun?" dedi. Sırıtıp "Bunu söylemeyeceğimi sende biliyosun, dimi?" dedim. "Volkan" dedi. Volkan elini beline atıp kuru sıkı çıkartı. Gülüp "Çok etkilendim bak kesin konuşurum" dedim. İlkayın gözleri sinirle kısıldı. Silahtan korkmadığımı anlamış olmalı ki "Volkan Aslıyı çağır bir kadına dokunmak bize yakışmaz" dedi.

Artistlik yapma lan göt.

Volkan yanımızdan ayrılınca gözlerini gözlerime dikti. "Seni gerçekten bir yerden tanıyorum. Kimsin sen?" dedi. Öfleyip suratına baktım şuan ellerim bağlı olmasaydı bedenini kafasından ayırmak için kırk takla atardım. "Tanımıyosun dedim ya!"
"Neden?" dedi. "Gördüğüm çoğu yüzleri unutmam" dedim. Gözlerini kısıp "Hiç kafes dövüşü yaptın mı?" dedi. Sesinin sertliği beni gersede "Hayır" dedim. Bana doğru yaklaşıp sırtımın açık kalan kısmını daha çok açtı. "Napıyorsun?" dedim.

Adam sikicek bizi

Elini sırtımdaki yarada gezdirdi. İçim ürperirken omuzlarımı dikleştirdim. "Bu yara nasıl oldu?" dedi. "Ne yapıcaksın?" Bıkmış bir tavırla nefes verdi. "Aslında sorduğum sorulara cevap versen daha iyi anlaşırız" dedi.

Oldu paşam başka?

Eğer söylersem yalanım ortaya çıkardı o yüzden susup yüzüne bakmaya devam ettim. Eğer beni kafesin içinde gördüyse bu benim için hiç iyi olmazdı. Ek olarak kafes dövüşü yaptığımı çete bile bilmiyodu. Aslı ve Volkan içeri girince Aslıyı süzmeden edmedim. Kargo pantolan ve siyah askılı crop giymişti. Şuan istediğim tek şey üstümü değiştirmek olabilir. Aslı önümde durunca yüzüne bakmaya başladım. İlkaya bakıp onay bekledi İlkay kafasını aşağı yukarı salayınca elini yumruk yapıp yüzüme geçirdi. Kafam sağa düşerken gülerek yüzüne baktım. Boynumu kıtlatıp perçemlerimi üfledim. "Bir tane daha" dedim.

Kız yüzünü buruşturup ard arda yumruklar atmaya başladı. Kız nefes nefese durunca dağılmış suratımla gülerek kıza baktım. Kaşım yarılmış dudaklarım patlamıştı burnumdan gelen oluk oluk kan yüzümü tamamen kan içinde bırakmıştı ağzıma gelen metalik tatla tükürme isteğimi bastırdım. Güldüğün zaman ağzımdaki kan belli olması sinirimi bozsada benden daha sinirli biri varsa oda karşımdaki kızdı. "Bittimi daha yeni ısınıyoduk" dedim. Kız hırsla yumruğunu bana savurdu. Kafamı sağa çekmemle boşluğa düştü ayağımı kaldırıp topuklularımla karnına tekme attım. Dayak yediğim süre boyunca ellerimi ipten kurtarmıştım. Ayağa kalkıp yerdeki kızın saçlarından tutup kafasını yukarı kaldırdım. Yumruk yaptığım elimi ardı ardına yüzüne geçirdim. Kızın yüzü öne düşünce ayağa kalktım. Kalkmam la bayılıp yere düşmem bir oldu.

Aferin kızım iyi dayandın.

Sağol iç ses yanımda kalan tek sağlam kişisin. Teşekkür ederim.

                            🕸⛓️

Uyandığımda yine sandalyeye bağlı olmam beni sinirlendirsede kafamı kaldırıp Volkanla İlkayın yüzüne baktım. Odaya sesizlik hakim olurken arkamı dönüp Aslıya baktım. Gitmişti.

KARA TÜNEL (eski adı karanlık gölge) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin