8.bölüm

5 3 0
                                    

"Bok yoluna ölmek istemiyorum amına koyim." Azizin bağırması bomba seslerini bile bastırdı. "Akın kardeşim ölmeden önce son bir isteğim var" dedi Aziz. "Ne istiyorsun? " Aziz Akına yaklaşıp yanaklarını tutu "Bir kere öpeyim mi o dudaklarindan" Akın Şaskinca Azize bakarken, Aziz Akının dudaklarına yaklaştı. "Lan siktir git Allahın belası" dedi.

Gülmek istesemde kendimi sıkıp gülmedim. Adamlardan bir kaçtanesi bize bakıp "boşaltın burayı yukarısı çökmek üzere!" Diye bağırdı. Begüm arkasına bakmadan kaçmaya başlayınca "Bu taraftan yürüyün!" Dedim. Akın Azizin kolundan tutup sürükleyerek dışarı çıkarttı. Afra hala donuk bir şekilde etrafa bakmaya devam ediyordu. Elimi kaldırıp "Üzgünüm ama biraz fazla değil" yanağına sert bir şekilde vurunca gözleri şaşkınlıkla beni buldu. "Napiyosun abla"

"Salak yürü öleceksin şimdi" kolundan tutup çekiştirerek çıkışa götürdüm. Yer altında olduğumuz için çıkmak zor olacaktı. "Beni takip etsenize mallar" diye bağırdı Akın. Herkes onu takip ederken " Patikadan uzaklaştık Akın, hem Cansu nerde?" Dedim.

"Ben onu aradım çıkmış dışarı. Siz görevlerde sürünüp para kazanırken bende elim bos durmadım. Son zamanlarda böyle birsey olacağını tahmin etmiştim bu yüzden kendimize bir yer ayarladım. Yolun sonunda tünelden 3 metre uzakta bir çıkış yolu var bu bizi uzak tutacak Cansuda oraya gidiyor şuan" dedi.

"Aferin lan sana ,seni öpme isteğim coşkulandı." Dedi Aziz. "Ya oğlum bak, Allaha yakın bana uzak ol. Lan ellemeyin götümü " dedi Akın.  Aziz korkuyla bana bakıp "Ben en sondayım Ben ellemedim" arkasındaki Afra hala transta gibi hareket ettiği için kimsenin aklına bile gelmedi. "Lan kim elliyo ,bak hala elliyo"

"Akın sakın panik yapma ama kimse senin götünü ellemiyor"

"N-ne"

"Akın götünde bir fare var sakin ol."

Akın bir anda bağırarak koşmaya başladı. "Lan adam uçmayı öğrendi " Afranın kolunu tutup koşmaya başladım. Arkamızdan gelen Aziz "Sikseler yakalayamayız Akını " dedi. Akın gittiği yoldan bağırarak geri dönmeye başlayınca ,dönüp öbür tarafa koşan Azizin ensesinden tutum. "Lan nereye" dedim. "Bi an bu tarafa koşunca panikledim bırak ya " dedi. Akın kolumun arkasına saklanıp "Afra geliyo kocaman bide"dedi.

Lan senin iki katın bu adam, fareden nasıl korkuyor.

Dar yoldaki ışıktan yansıyan koca fare görüntüsüyle geriye adımladık. Bize doğru yaklaşan fareyle hepsi aynı anda bağırmaya başladı. Fare bize iyice yaklaşınca küçük bedeni gözler önüne geldi. Fareye yaklaşıp elime aldım. "Lan bu fare değil" dedim. Aziz bana yaklaşıp elimdeki hayvana baktı. "Harbi lan hamster bu" bi anda gülerek bağırmaya başladı.  Akın utançla saklandığı yerden çıkıp hayvana baktı. "Ne kadar hamster olursa olsun hala korkutucu." Dedi . Ona inanmayan gözlerle bakıp hayvanı omzuma koydum. Boynumda yeri bulan hayvan saçlarıma sarılıp uyumaya başladı.

Akını takip edip çıkış yoluna gittik. Yukarı çıkınca Akın temizlenmek için evine gitmeyi teklif etti. Hepimiz kabul edince Cansuyu aradık ama gelmek istemeyince zorlamadık. Otobüse binince Afra ve Akın bizim yerimizde akbil bastı. Bos yerlere gidip oturunca Aziz kafasını omzuma yasladı. " Çok yoruldum."

"Bende"

"Sen geldiğinde güzel bir karşılamayla ve vanilyalı pastayla kutlama yapacaktık ama olmadı. "

Akın yorgun bedenini Afraya yaslayıp "Eğer bu işe bulaşmasaydık yine karşılaşırmıydık?" Aziz gülerek " Hayır, beni pavyon köşelerinde sürünürken bulurdunuz" dedi.

Akın " Bende iş adamı olurdum. Elit bir restoranda iş yemeği yerken bulurdunuz." Dedi.

Aziz "Hasiktir bok spor salonundan Çık tüm cümlalem anami si-"

KARA TÜNEL (eski adı karanlık gölge) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin