◇13◆

46 12 0
                                    

Byl večer a já se zrovna koukal na seriál, když v tom někdo zazvonil. Celkem jsem se divil, jelikož mě nikdo moc nenavštěvuje. Proto mě napadlo jen málo možnosti, kdo by to mohl být.

,,Mami? Co ty tady?" podivil jsem se, ale samozřejmě jsem jí pustil dál.

,,To už ani nemůžu navštívit svého syna?" zeptala se při zouvání. ,,Musím zkontrolovat, jestli ti to tady nehnije," zasmála se.

,,Myslím, že si mě moc dobře naučila tomu, aby to tak neskončilo," uchechtl jsem se a nabídl jí čaj. Nabídl bych i kávu, ale tu ona nepije.

,,Jak se má vlastně Nelson?" zeptal jsem se na mého mladšího brášku, když jsem jí chystal hrnek.

,,Vcelku dobře, teď je u otce, takže jsem si mohla dovolit přijít," řekla.

,,Víš, že můžeš kdykoliv přijít i s ním? Taky bych ho rád viděl," sdělil jsem jí a ona se usmála.

,,Vlastně s tebou musím o něčem mluvit," spustila, když jsme si sedli do obýváku. Už od začátku bylo vidět, že má něco na srdci. Tušil jsem, že by opravdu nepřišla neohlášeně jen tak.

,,Táta za mnou před pár dny přišel s tím, že se bude ženit," vyklopila ze sebe. Očividně se jí o tom dost těžko mluvilo a já nemohl uvěřit svým uším.

,,Neříkej mu tak," bylo nakonec první, co ze mě vypadlo. Měl jsem v sobě strašnou zlost. Zlost na něj za to, jak odporně se k nám a hlavně k mámě zachoval a teď si klidně napochoduje s tím, že má novou ženskou, kterou si bude brát? To tedy brzy.

,,Jak?"

,,Táta. Žádnej táta to není a už vůbec ne můj," zapřel jsem ho. Ale tak co? V podstatě to byla pravda. Sice jsem s ním vyrůstal a mám s ním i spoustu krásných vzpomínek, ale když mě někdo tak blízký dokázal zavrhnout jen za sexuální orientaci, nemá už u mě v srdci místo.

,,Newte, já vím, že je to pro tebe těžký. Taky jsem na něj naštvaná, ale nemůžeme mu bránit v jeho šťastném životě," pohladila mě po dlani.

,,Však já mu nebráním, ale on by se nám mohl přestat míchat do života," podotkl jsem a máma si povzdechla. Měl jsem takový pocit, že mi ještě neřekla všechno.

,,Pamatuješ, jak když jsme se rozváděli a rozdělovali si majetek, jsme tento byt nechali zatím nevyřešený? James souhlasil s tím, abys tu v budoucnu bydlel, proto jsme podepsali smlouvu, že zatím je ve vlastnictví nás obou, já ho můžu využívat a až se bude prodávat, peníze si rozdělíme padesát na padesát," vysvětlila mi.

,,Čekám na nějaký háček," utrousil jsem.

,,Háček je v tom, že na mě teď tlačí, aby se to prodalo, jelikož si s tou jeho novou paní budou kupovat dům," dodala a ve mně to začalo vřít.

,,To si jako myslí, že se mu budou vždycky všichni přizpůsobovat? Čeká, že prostě kývneme a já půjdu zpátky bydlet k tobě nebo co?" zuřil jsem. V tom máma začala něco vytahovat z kabelky.

Předala mi nový výtisk novin, kde na druhé straně byla moje fotka s Ericem. Kde k tomu sakra přišli? Fotka byla z toho večera v Londýně, kdy se Eric opil a za budovou televize mě políbil. Titulek k ní byl: Slavný sexsymbol Eric Clark je na kluky! Víme to jako první!

,,Tohle mi hodil na stůl a tvrdil, že když chodíš se slavným milionářem, byt už ani nepotřebuješ," dovysvětlila.

,,A-ale já s ním nechodím! Tohle je fotka vystřižená z kontextu!" bránil jsem se.

,,To jsem si taky myslela, ale otcův názor by to stejně nezměnilo," řekla.

,,A nemáš náhodou právo říct, že to ještě prodat nechceš?" podotkl jsem.

,,Mám, ale James se z toho nenechá vymluvit. Znáš ho. Klidně by to hnal i k soudu," poznamenala a já to tedy vzdal. Bylo mi jasné, že by to k žádnému soudu nedošlo. Máma pro něj prostě měla ještě stále ohromnou slabost a snažila se mu vyhovět úplně ve všem. Trochu jsem se toho bál i po mém tehdejším coming outu, že by mě opravdu radši zavrhla taky, jen aby s ním mohla zůstat. Naštěstí v tomto si stála za svým.

,,Do kdy se mám odstěhovat?" zeptal jsem se poraženecky.

,,Asi co nejdřív, ale prý by to potřeboval do konce roku," řekla mi. ,,Už víš, kam půjdeš?"

,,Ani ne.. Můžu zpátky domů? Nemám kam jinam jít, leda bych si platil nějakou ubytovnu," promítal jsem si v hlavě všechny možné scénáře.

Někde v hlavě mě samozřejmě napadlo, že kdybych řekl Erikovi, jestli bych nemohl zůstat u něj, asi by mě i nechal. Ale na druhou stranu mi to bylo blbý. Neměl jsem tušení, co mezi náma teď vlastně je. Jeden polibek pro něj nic znamenat nemusel. Navíc jsme o tom od té doby ani nemluvili, je dost možné, že si to ani nepamatoval. Je však jisté, že noviny mu to velmi rády připomenou.

,,Samozřejmě že můžeš, jen jsem si nebyla jistá, jestli bys ještě chtěl," usmála se na mě.

,,Tebe i Nelsona miluju, s tím nemám problém, spíš jsem už tak úplně nečekal, že se to ještě stane," podotkl jsem a máma jen přikývla.










Žijuuuuu!
Neuvěřitelné, já vím.
Mohla bych se tu vymlouvat na zkouškové, ale jelikož to moc nedávám, radši to dělat nebudu xdd
Každopádně na mém profilu začal vycházet short příběh, kapitoly bych chtěla vydávat dvakrát za týden, takže budu ráda, když se podíváte. 🥰
Lya

SuperiorKde žijí příběhy. Začni objevovat