Bölüm:1
"AŞK VE GURUR"
Bölüm Şarkısı: Nasıl Girdin Gönlüme?
........
~Aybike Eren
Saat gece yarısını çoktan geçmişti fakat ben hala uyuyamıyordum. Bugün yaşadıklarım aklımdan çıkmıyor, düşündükçe canımı daha çok yakıyordu.
Berk yani namıdiğer şerefsiz bana "Çok güzelsin" diyip dalga geçmiş, üstüne bide fotoğrafımızı çekip herkese yollamıştı. "O kadar pislik ki umursadığı tek şey kendi eğlencesi!"
Canımı en çok yakan şeyse onu sevmemdi. Hala nasıl bu pisliği sevebiliyorum aklım almıyor. Bu kendime yaptığım en büyük kötülük hatta belkide ceza...
🌺
Sabah güneşi odama yavaşca dolmaya devam ederken kalkıp okul için hazırlamam gerekiyordu. Gece kaçta uyuduğumu bilmiyorum ama şuan için bildiğim tek şey deli gibi uyku ihtiyacımın olmasıydı. Yataktan kalkıp lovobaya geçtiğim zaman aynada gördüğüm yansımam irkilmeme sebep oldu
Siktir! Bu görüntü gerçek mi?
Gözlerimin altı uykusuzluktan morarmış, kıvırcıklarım karışıp şeklini itirmiş bunlar azmış gibi alnıma sivilce bile çıkmıştı.Gerçekten sabahları prensesler gibi uyananlar var mı ya?! "Hemen bir duş alıp kendine gelmen lazım Aybik!"
🌺
Morluklarımı ve canım sivilcemi kapatacak bir şekilde makyaj yapmış saçlarımı şekillendirmiştim. Son işlem olarak çiçekli parfümümden de sıktıktan sonra çıkmak için hazırdım
Oğulcan Ömer'lerde kaldığı ve babam erken çıktığı için evde kimse yoktu. "İşte aranılan huzur!" günüm gayet güzel başladı.
Tam çıkacakken telefonuma gelen bildirim sesiyle duraksadım.
Ömer: Aybik Günaydın :)
Fıstığım Oğulcanla seni almaya geliyoruz yalnız gitme diyeGerçekten muhteşem bir kuzene sahiptim. Ömer benim kuzenim ama bir kuzenden daha öte. Oğulcanla farklı onunla daha farklı bir ilişkimiz var. Beni asla yargılamaz, kararlarıma hep saygı duyar ve ne olursa olsun hep beni destekler.
Aybike: Günaydınlar Efenimm. Sizi bekliyorum :)
diye mesaj attıktan yaklaşık on dakika sonra Ömer gelmiş ve hep birlikte okula gitmiştik.Okula gelir gelmez herkes sınıfa geçti. Bense okulun en sevdiğim köşesine- kütüphaneye doğru ilerlemeye başladım. Zaten erken geldiğimiz için kütüphane boş olmalıydı.
Gelir gelmez gördüğüm manzara gözümün dolmasına sebep olurken kalbim bilmem kacıncı defa yeniden kırılmıştı.
Berk ve 10a-dan Aslı
Öpüşüyorlar
Kenetlenmiştim canım yanıyordu ama hiçbir şey yapamıyordum...
Arkamı dönüp gitmek istediğim an kolum kitap tarafına çarpınca bir kaç kitabın dökülmesine sebep oldu.
Siktir! Bir bu eksikti.
Berk "Kim var orda" diye bağırınca artık kaçışın olmadığını tamamen anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutku~Berk Aybike
Teen FictionSevmek inanmaktı. Sevmek yaşamaktı. Sevmek o demekti... Etrafımı saran başdöndürücü kokusuna daha fazla dayanamayıp dudaklarına duklarımı bastırdım.Tutkulu ve sert bir şekilde öpüşürken ilk öpen ben olsam da kontrol artık ondaydı. Devam et...