Emre'ye dalmıştım ve babamı yine unutmuştum hemen emreden telefonunu rica ettim ve babamı aradım telefon 2 çalışın da açılmıştı açan kişi bu sefer Asiye annem di " alo buyrun kimsiniz" dediğinde ağlıyordu sesi çok yorgun çıkmıştı o an içim cız etti gözlerim dolmuştu ama hemen konuşmaya başladım" asiye anne benim hayat babam nasıl ? Hangi hastanede siniz? İyi mi babam bişey şöyle " demele sanırım kendine gelmişti " baban öldü hayat " demişti sanırım söylediği şeyden sonra bayılmıştı telefondaki seslere bakılırsa öyleydi sonra biri telefonu alıp konuşmaya başlamıştı bense hala şoktaidim "alo ... Alo cevap verse " diyen kişi ablamdı "abla babam iyimi lütfen doğru söyle lütfen 😭😭" sesimi zorlukla düzene sokmuştum lütfen dediğim de bile bir inleme çıkmıştı ablam çok sinirliydi alışmıştım gerçi ama insan artık dayanamıyordum bir yandan da " sen hala ne yüzle arıyorsun bizi hayatımızı mahvetin sen ve senin o annen bizim hayatımıza sictiniz Allah belanızı versin bir daha arama bizi hayat sakın bir daha arama ve sakın karşıma çıkma " ve "dııt" sesini duyar duymaz ağladığımı ve Emre'nin göz yaşlarımı sildiğini fark etmiştim. Bu çocuk napmaya çalışıyor diye düşünmüyor değildim açıkçası. Hemen kalkıp üzerime monutumu geçirip odadan çıkmaya yeltenirken bir elin belimi tutup kendine doğru çektiğini histememle ağzım açık kalmıştı Emre'nin bu kadar ileri gidebileceğini düşünmemiştim açıkçası gözlerini dudaklarıma dikmişti ani bir hareket yapmaya çalıştım ama olan olmuştu zaten tam Tokadı yapıştırıcaktım ki elimi tutu ve dudağıma bir öpücük kondurdu 😳😳 şok olmuştum .
"Sen napiyorusun haddini bil bu ne cüret nasıl öpersin sen beni ?" Emre'idi işte istediği herşeyi alan emre idi o ama ben buna izin vermiyecektim ben emrenin oyuncağı olmayacağım " hayat bak dün seninle konuşmayı denedim ama sen hep bir bahane bulup benden kaçıyorsun şimdi gerçekleri anlatmama izin ver " deyip benden izin istemişti ama ben şuan Emre'yi düşünecek halde değildim asiye anneyle konuşmam gerekiyordu gerçekleri öğrenmem gerekiyordu ona ne kadar kızgın olsam da benden gerçekleri saklamış olmuş olsa da yine de babamın yanında olmama gerekiyordu.Yorup yapıp beğenin lütfen ♥️💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'In Mafyası ( Mafya Kitabıdır)
Historia Cortaöncelikle merhaba yazmaya Yeni başladığım için biraz acemi olabilirim ve bazı yazım hatları yapa bilirim ama zamanla alışıcağimi düşünüyorum. Sizlerinde anlayışla karsiliyacağiniza inanıyorum. ( Benim gibi hayallerini gerçekleştirmeyenlere gelsin)...