12. bölüm

12 2 1
                                    

İyi okumalar

Karnımı doyurup kenara bıraktım benim ne işim vardı burada?ne istiyorlardı benden hiç bir fikrim yoktu artık dayanamıyorum gözüm kararmaya başlamıştı ve ben dengemi kaybetmiştim.

Hayat nekadar acımasız değilim ? Bilmediğim bir yerde başımda 4 adam ve beyaz önlüklü bir adam vardı, doktor du sanırım. Gözlerimi açmak istiyordum neler olduğunu görmek istiyordum ama olmuyordu gözlerimi açamıyorum. "Ne oldu bana ? Neredeyim  ben ? Siz kimsiniz? Benim ne işim var burda ? " Zorlanarak söylemiştim . Ne kadar tuhaf degilmi bundan bir kaç önce babamın omzunda yatıyordum. hayatım nekadar yalan olsa da yine de özlüyorum onları onların benden nefret ettiklerini  bildiğim halde özlüyorum onları. Gözlerimi açmıştım karşımda duranlar kimdi doktor serumu takip geçmiş olsun dileyip odadan çıktı bense karşımda duran o 4 kişiye bakıyordum. Patronları sandığım adam konuştu " bizi yanlız bırakın ve gidip bana o kızı getirin" kız kimdi? nereye gidiyorlardı? bunlardan en önemlisi karşımda duran bu adam kimdi? "Kimsin sen ne istiyorsun benden " gelip yanıma oturdu , ellerimi ellerinin arasına alıp öptü ellerimi çekmeye çalıştım ama o nekadar çekmeye çabalasam'da o daha da sıkıyordu " benden korkma güzelim" ' güzelim mi ? ' ben ne ara bu hallere düştüm hala aklım almıyor ama eninde sonunda buradan çıkacaktım.
Sanırım doktor sakinleştirici yapmıştı gözlerimi kapanmaya başlıyordu o odada duyduğum tek şey "seni asla bırakmam "oldu.

Kimsesiz olmak ve bir o kadarda yapayalnız olmak aynı şey. Hayatımıza istemediğimiz kişiler girebilir biz bunu ne kadar istemesek bile. Hayat hiç bir zaman bizim istediğimiz gibi bize tolerans göstermez bunu çok iyi biliyoruz.

Bu hayata gözlerimiz açtığımızda başımıza geleceklerden bir hayli habersiz ve bir o kadar da güçsüz doğmak çok acı vericidir ama bazılarımızın hayatı hiç öyle değil ne kadar çok içlerinde tutmaya çalışsalar da yüreğinde ki yangın hiç bir zaman sönmez. O yangından kurtulmak yerine içine ata ata daha da büyütürsün. İçindeki yangın bir lav haline dönüştür. Ve bundan en büyük zararı da yine sen nasiplenirsin.

Uzun zamandır bölüm atmadım kusura bakmayın biraz kısa oldu ama en yakın zamanda kitabı yeniden duzenliyecegim sevgilerimle...

Hayat'In Mafyası ( Mafya Kitabıdır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin