Hastaneye varana kadar Hyunjin ağlayıp duruyordu Seungmin ve Minho da ağlıyordu ama Hyunjin, ağlamaktan kusucak zirveye gelmişti. Bir ara arabayı durdurup kusmuştu. Hastaneye vardıklarında Chan arabayı durdurdu ve herkesin inmesini kendisinin arabayı park edip geleceğini söyledi. Hep beraber hastaneye girip Felix'in olduğu yoğun bakım kapısına geldiler.
Hyunjin kapıya sinmiş doktorun içerden çıkmasını bekliyordu. Chan, Seungmin,Minho ve Jisung ise kapının önünde dönüp duruyorlardı. Chan sinirli bir şekilde durdu. "EEE YETER BAŞIM DÖNDÜ." Dedi ve sandalyeye oturup beklemeye başladı. Jisung ve Seungmin kantine indiler. Minho Hyunjin'i sakinleştirmeye çalışıyordu.
Hyunjin ayağa kalktığında doktor içeriden çıktı. Elindeki eldivenleri çıkardı ve gruba baktı. "Hastanın durumu gayet iyi. Fakat tam emin değiliz bu nedenle su an ziyaret yasak. Fakat akşama doğru ziyaret edebilirsiniz." Chan, Minho ve Hyunjin sevinçle sadece akşamı beklediler. Jisung ve Seungmin geldiğinde, Felix'in iyi olduğunu duymaları onlarıda mutlu etmişti.
Ziyaret saati geldiğinde ilk Hyunjin girdi. Ardından Chan, Seungmin, Jisung ve Minho. Doktor ertesi gün taburcu olacağını belirtti. Tüm ekip sabaha kadar bekliyordu. Saat 5 civarında aniden içeri doktorların girmesi sonucu tüm ekip endişlenmiş ve bir doktora sormuştu.
"Bay Lee Felix'in kalbi durmuş."ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎
Aaaaa
Selaaam
•••
Hadi ödev yapmaya kaçtım
•••
😁😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-fairy drawing- HyunLix
Short Story*Hw4ng size bir fotoğraf gönderdi.* 28/03/22➪08/08/22 Başlangıç Final